•𝐙𝐞𝐥𝐢𝐦 𝐭𝐞•

257 7 0
                                    

𝐘/𝐧'𝐬 𝐩𝐨𝐯

Umorna sam.Jako.Harry je bio iznerviran zbog Draca,mislim Malfoya.Trenutno spava na meni.Iz nepoznatog razloga sam se zagledala u hodnik voza i primijetila Draca.Sta on kog djavola jos radi tamo?vec nas je isprovocirao.Dok sam tako razmisljala i blenula u Draca,shvatam da on gleda u unutrasnjost nase kabine,u mene.Osjecam neku prijatno-cudnu radnju u mom stomaku koju ne mogu da objasnim.Pogledam Draca u oci,ljut je.Vjerovatno jer me nije uspio isprovocirati,ali Boze moj.Nakon par trenutaka gledam gdje je Kat,moj macak.I eto,bas u tom trenutku vidim Draca koji gleda u mene i dize macka.
Ovo ne moze gore.Ostavljam Harija da spava a ja se polako ustajem.

-Gdje ides Y/n?

Upita me Miona sa smjeskom jer je vjerovatno sve vidjela.

-Do kupatila.

Odgovaram malo nervozno,ali ipak dobro sakrivam nervozu.
Lagano izlazim iz kabine i prilazim Dracu.Visok je skoro dva metra pa moram da podignem glavu da bih mu vidjela lice,ipak na spram njega sam ja patuljak sa svojih 160cm.

-Mislim da ti je nesto ostalo.

Dobacuje Malfoy sa smijeskom.Nije smijesno,ni malo.

-Moguce,vrlo,vrlo moguce.

Pogledam ga u oci a on se nasmijesi i da mi macka.

-Sledeci put ga bolje pazi.

Govori mi to kao da mi daje savjet,ali opet isto kao da mi i prijeti.Nasmijesim se i uzmem macka.

-Hocu....valjda.

Zajedno sa mackom ulazim u kabinu,a Hermiona me gleda vec onim pogledom kao da sve zna.Huk...nece mi dati mira ako joj ne objasnim sta se sve izdesavalo.

𝐃𝐫𝐚𝐜𝐨'𝐬 𝐏𝐨𝐯

Dok sam malo spijunirao njih u kabini,u venama mi je kljucao bijes,zasto....ne znam.Shvatam da me Black spazila.Gleda me,direktmo u oci.
Ni malo se ne boji,bar to ne pokazuje.
Pogledam je u oci u nadi da skrene pogled,ali to nista nije promijenilo.
I dalje osjetim bijes kako kljuca u meni.
Odjednom ona skrece pogled,koji pocinje da luta svuda po kabini.Pitam se sta trazi?I vrlo brzo sam dobio odgovor na to pitanje.Oko mojih nogu se motalo isto ono mace koje je uslo sa njom i Poterom u kabinu,bar sam mislio da je uslo.Shvatam da mi je ovo prilika.Dizem mace u vis.Vidjela i mace,i mene.Biti ce ovo zabavno.
U ocima joj se vidi zabrinutost,ali jednim dijelom i bijes.Odmice se od Potera i izlazi iz kabine.Lagano mi prilazi,a ja je u letu odmjerim pogledom.Da,to sigurno nije ona Black koja je isla sa mnom ove 4 godine.

-Mislim da ti je nesto ostalo?

Upitam je,sa blagim osmijehom.Zasto? Ni sam ne znam.

-Moguce,vrlo,vrlo moguce..

Odgovorila je na postavljeno pitanje kao da je nije briga sto je to mace u mojim rukama.Shvatam da je vise ljuta nego uplasena.Zapravo nisam mogao ni da procijenim s obzirom da sam je gutao pogledom.

-Sledeci put ga bolje pazi.

Obracam joj se sa smijeskom zeleci da ubijem sarkazam kojim sam izgovorio ovu recenicu.

-Hocu....valjda

Uzvraca mi sa nekim blagim smijeskom,ali ipak nekako arogantno.
Opet sam osjetio miris zenskog parfema,velike su mogucnosti da ne izadjem ziv iz ovog voza jer je cijeli voz mirisao na nju.

Pogledaj me🤍Donde viven las historias. Descúbrelo ahora