𝐘/𝐧'𝐬 𝐩𝐨𝐯
Primice mi se,dok se ja lagano odmicem.Miris jabuka i mente mi ulazi u nozdrve.Obadvoje cutimo i gledamo se u oci.Znam sta pokusava.Neprimijetno zalazim u dzep odore i shvatam da mi stapic nije tu,ostao je na krevetu.Pocinjem malo da panicim.Shvatam da su mi ledja dohvatila hladan zid sobe,a on je vec zakoracio u moj licni prostor.Naslonio se na zid i zagradio me kako ne bih nigdje mogla proci.
-I?Gdje cemo sad?
Obraca mi se sa smijeskom.Panicim,krenem da ga udarim ali mi on uzme obadvije ruke i stavi iznad glave.
-Sta cemo sad?Hm?
Govori mi to dok ga ja bespomocno gledam.Bio mi je i suvise blizu,smetalo mi je to.
-Odmakni se iste sekunde.
Zarezala sam kroz zube.Da li me je poslusao?Nije,samo se jos vise primakao.Da li sam planirala da odustanem i da se prepustim? Nisam,jer znam kakav je on zenskaros i da mu svaka cura dodje na tanjiru.Ja nisam jedna od njih.
-Lijepo izgledas u toj suknji Black.
Dobacuje mi nakon sto zagrize usnu.Na neki nacin je on uzbudjivao moje tijelo.
Ali ne.To je Malfoy.Bio je sa skoro svakom curom iz Hogwartsa,a ja ne planiram tati da dovedem Malfoya za zeta.Brzo razmisljam dok on jos vise narusava moj licni prostor.Znam!-Mac,mac,mac
Nisam sigurna zasto sam to rekla,ali uspijelo je.Draco se okrenuo,a Kat je kao i obicno krenuo da se penje po meni.Stigao je do ramena,nakon skoro godinu dana sa tom mackom covijek se navikne na to.Draco gleda u mene,ali to ga ne sprecava.Primice se jos vise,a Kat ga ogrebe po obrazu.Iste sekunde Draco se odmice i hvata za obraz.Ja uzimam Kata u narucje i uzimam stapic.
-ALOHOMORA!!!!
Culo se zadnje nakon sto sam napustila prostoriju.
ESTÁS LEYENDO
Pogledaj me🤍
RomancePrva ljubav vjestice Y/n.Nakon ulaska cuvenog Draca Mafoya u njen zivot,ona otvara novo poglavlje svog zivota,koje ne moze da zaboravi,niti da mu se odupre.