Minik beden burnunu yasladığı boyna hafifçe sürttü. Yine huzurla uyanmıştı sabaha. Kalçasında hafif bir ağrı olsa da umursmadı. Bunu seviyordu. Buna sebep olan şeyi seviyordu.
Ellerini çillerinin üzerinde gezdirerek kaşıdı. Sevgilisinin uzun saçları yüzünü kaşındırıyordu. Öyle ya, bunuda seviyordu.
Uzun süre göğsünde yattığı bedenin uyanmasını bekledi.
Büyük olan gözlerini açtığında gördüğü minik burna hızlı bir öpücük kondurdu ve gülümsedi.
"Sonunda uykucu. Bir an hiç uyanmayacaksın sandım."
Büyük olan duyduğu sitemle gülümsemesini genişletti.
"Yormasaydın o kadar. Ne yapayım?"
Felix, sevgilisini nasıl yorduğunu biliyordu. Fazla doyumsuzdu fakat bunun sebebi sadece karşısındaki adamdı. O sadece, Hyunjin'e doyamıyordu.
Hyunjin'in de bundan rahatsız olmadığı aşikardı.
"İstersen hatırlatmayayım sana saatler öncesini."
Büyük olan kocaman bir kahkaha attı ve sevgilisinin çilleri üzerinde gezdirdi parmaklarını.
"Çok yarmazsınız Bay Yongbok."
Çilli olan küçük yumruğunu sertçe uzun saçıının koluna geçirdi.
"Felix! Lee Felix!"
Büyük olan bilmiş bir ifadeyle karşısındaki küçüğüne baktı.
"Yongbok. Hwang Yongbok."
Küçük olan sinirle yastığı yüzüne bastırdı ve yorganın altında birkaç kez tepinerek üstünün açılmasına sebep oldu.
"Ben sizi Lee Hyunjin yapmadan sussanız iyi olur!"
Uzun saçlı dudaklarını sevgilisinin çıplak karnına bastırıp üfledi.
Çilli olan kahkaha attıkça, diğerinin de sesi karışıyordu ortama.
Onu gıdıklamaya bayılıyordu. Çünkü gülüşüne bayılıyordu. Görünüşünün aksine oldukça derin çıkan sesine bayılıyordu.
"Yeter Hyunjin. Kalk bana kahvaltı hazırla. Çok acıktım."
"Ne kadar da kibarsınız öyle."
Felix, dil çıkarttıktan sonra saçlarını karıştırarak yataktan kalktı ve banyonun kapısını açtı.
"Ben çıkana kadar kahvlatı hazır olmazsa dün geceyi önümüzdeki üç ay tekrarlamayız."
Bir şey demesine izin vermeden banyodan içeri girdi ve kapıyı kapattı.
Büyük olan hızla kalkıp üzerine bir şeyler geçirdi ve mutfağa indi.
Elbette kahvaltı hazırlayacaktı. Fakat az önce tehdit edildiği için değil. Üç yıldır her gün bıkmadan ona kahvaltı hazırlayan sevgilisinin emeklerinin karşılığını verebilmek için.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
like wine, hyunho ✓
Fanfiction" Ben seni delicesine severken, ben senin için kanımın her damlasını akıtmaya hazırken; senin o buzdan kalbin onun için atmaya devam ediyor sevgilim. „ ~ yan ship; chanmin ~ !!vampir. !!angst. ~ |020722| |241222| ~ angst #1