Kedi

327 32 6
                                    

hyunjin'den
Kavgadan sonraki gün okula gitmedim. Çünkü Jeongin orada olacaktı ve benimle konuşmak isteyecekti. Açıkçası konuşmak istemiyorum. Korkuyorum ondan ayrıca kırgınım da. Bana doğruları anlatabilirdi.. Minho ile buluşacaktım o da Jisung'un yanına "geçmiş olsuna" gidecekti..
MİNHO&JİSUNG
jisung'dan
Jeongin'den dayak yedikten sonra Minho illa beni görmek istediğini söyleyince kıramamıştım. Bana çorba yapmış ilaç niyetine içmem gerektiğini falan söyledi. Kıramadım gel dedim. 10-15 dakika sonra zil çaldı.
Jisung: Hoş geldin
Minho: Hoş buldum.
İçeriye geçtik ben de karşısındaki koltuğa oturdum.
Minho: Düne göre daha iyisindir umarım
Jisung: Abartılacak bir şey yok ki.
Minho: Yüzüne bakmadın mı sen hiç? Sana yemek hazırlamamı ister misin?
Jisung: Bilmem. Yorulacaksan yapma
Minho: O iş bende o zaman sen merak etme.
Minho mutfakta bana bir şeyler hazırlarken ben koltukta yatıyordum. İçimden bir ses onun yanında olmam gerektiğini söylüyordu. O ses daha sonra "sen onu seviyorsun" da diyecekti ama olsun.
Jisung: Yardım etmemi istediğin bir şey var mı?
Minho: Yukarıdan tencereyi verebilir misin?
Jisung: Tabii
Minho: Teşekkür ederim
Jisung: Bir şey sorabilir miyim?
Minho: Dinliyorum
Jisung: Hyunjin nasıl
Minho: Hyunjin mi? İyi sadece biraz korkmuş
Jisung: Haklı aslında sonuçta kim olsa korkardı
Minho: Hm hm haklısın...
Jisung: Şey.. Hayvanları sever misin?
Minho: Çok severim. Hatta kedilerim var
Jisung: Öyle mi? Ne güzel.
Minho: Bu birazdan olur. İçeri geçelim istersen.
Jisung: Olur tabi
Biz konuşurken 2-3 saat geçmişti bile. Çok eğlenceli ve bir o kadar da sakin biriydi. İçimde ona karşı bir şeyler oluşmaya başlamıştı sanırım...
*************************************************
23.12.21
Kısa oldu biliyorum ama yarın sınavım var. Hafta sonu uzun bölüm(ler) gelecek

bad ideaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin