jeongin'den
Hyunjin ısrarla kiminle konuştuğunu söylemiyordu ve çok sinirleniyordum. Zaten yeteri kadar sabretmiştim ama bu, bardağı taşıran son damla oldu.
Jeongin: SANA NE OLDU DİYE SORUYORUM!
Hyunjin: Bağırma bana jeongin.
Jeongin: BAĞIRTMA O ZAMAN VE SÖYLE
Hyunjin: Şu an aptalca konuşuyorsun. Sana hesap vermek zorunda değilim. Kiminle ne konuştuğum seni ilgilendirmez.
Jeongin: Git
Hyunjin: Ne?
Jeongin: Odaya git Hyunjin.
Hyunjin: Bana emir verme. Odaya değil evden gidiyorum.
Hyunjin hızla montunu ve telefonunu alıp kapıya koşar adımlarla giderken kolundan tuttum ve gitmesini engelledim.
Hyunjin: Ergen misin Jeongin? Bu ne şimdi? Gitmemi isteyen sendin. Yapamayacağımı mı sandın? Gidiyorum işte.
Jeongin: Özür dilerim Hyunjin. Bir anlık sinirle oldu.
Hyunjin: Öyle mi? O zaman ben de seni bir anlık sinirle yalnız bırakıyorum. Sonra ben de senden özür dilerim. Nasıl fikir?
Jeongin: Hyun gerçekten özür dilerim. Lütfen gitme.
Hyunjin: Ben senin baban değilim. Senin gel-gitlerinle ilgilenemem.
Jeongin: Kırıcı oluyorsun. Uzatma içeri geç.
Hyunjin: Peki...
Hyunjin eşyalarını bırakıp içeri geçti. Derin bir oh çekip ben de yanına gittim.
Jeongin: Uyumak ister misin?
Hyunjin: Olur. Yoruldum
Jeongin: Gel yukarıya çıkalım o zaman
Kafasını olumlu şekilde salladı ve peşimden gelmeye başladı.
Jeongin: Şimdi iki tane sorunumuz var. Birinci olarak tek yatak var. İkinci olarak yanında kıyafet olmadığı için benimkilerden giymen gerek.
Hyunjin: Sorun yok.
Jeongin: Peki o zaman.
Kıyafetleri yatağın üzerine bırakıp aşağı indim. Düşüncelerim arasında boğuluyordum resmen. Sahi az önce ne olmuştu? Ona aslında "gerçek" Jeongin' göstermiştim ama onu sevmemişti. Her zaman rol yapamazdım. Elbet gerçek beni her zaman görmeye başlayacaktı ve eminim gitmek isteyecekti. Ben buna izin verir miyim peki?
Hyunjin: Alooo sana sesleniyorum
Jeongin: Af edersin dalmışım. Pijamalar yakışmış
Hyunjin: Teşekkür ederim
İkimizde yatıyorduk. Ben Hyunjin'e arkamı dönmüş bir şekilde yatıyordum o da bana dönüktü. Birden belime sarıldı. Dürüst olacağım bu çok hoşuma gitti. Tabii ona bir şey belli etmedim.
Hyunjin: İyi geceler Ginnie
Jeongin: İyi geceler Hyun
*************************************************
Kısa oldu farkındayım ama bazı şeyler eksik. Onları açıklama ihtiyacı duyuyorum. Öncelikle Hyunjin. Hyunjin aile sevgisi görmemiş arkadaşlarıyla büyümüş bir çocuk. Bu yüzden sevgi gördüğe kişilere hızlı bağlanıyor. O kişi ona kötü davransa da bırakmak istemiyor. Jeongin'e gelecek olursam. Jeongin hayatı hakkında yalan söyledi. Aslında gerçekler çok farklı. Onu zamanla öğreneceksiniz. Onun için bir nevi bipolar diyebiliriz. Yani sürekli ruh hali değişimleri yaşıyor. İster istemez çevresine yansıyor. Jisung Jeongin'in kuzeni. Onu küçüklüğünden beri tanıyor ve bazı şeylerden Hyunjin'i korumaya çalışıyor.
20.12.21
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bad idea
Hayran KurguHyunjin, hakkında kötü şeyler söylenen çocukla yakın olur.Ancak Felix, Hyunjin'e karşı olan hislerini içinde tutamaz.. 181221-210122 ficin povu:@skzenayisiolmusumm'a aittir. tt hesabina bakabilirsiniz. kendinisin haberi vardir.