Felix'ten
Hyunjin yolda da ağlamaya devam ettiği için uyuya kalmıştı. Benim de aklım çok dağınıktı Changbin içime bir şüphe düşürmüştü ama bilip bilmeden konuşmak istemiyordum. Eve geldiğimizde Hyunjin'i hafifçe sarstım.
Felix:Hyung, geldik
Hyunjin:ımh, beş dakika daha
Felix: Hyung benim Felix. Eve geldik kalk hadi.
Yavaşça gözlerini açmış ve boş boş bana bakıyordu. Elinden tutarak arabadan indirdim ve eve ilerledim. Hyunjin'in telefonu çalıyordu. Tahmin etmesi zor değildi ki arayan Jeongin'di.
Hyunjin: Benim yerime sen konuşur musun?
Telefonu açtım ve o sırada eve girdik. Hyunjin beklemeden yukarı benim odama çıktı. Ben de Jeongin'le konuşmaya başladım.
Felix:Alo?
Jeongin:Selam, Hyunjin orada mı?
Felix: Uyuyor.
Jeongin: Nerdesiniz?
Felix: Söylemem doğru olmaz Jeongin. O senle konuşmak isteyecektir.
Jeongin: İstemeyecek. Eminim.
Felix: Onu zorlayamayız ayrıca bu kadar emin olma. Biraz toparlanmasına izin ver, bu arada çocuklarla özellikle Minho'yla konuşma. Sinirini senden çıkarmasın. İyi akşamlar.
Jeongin: Sana da..
konuşma sonlandı
Hyunjin'e bakmak için yukarı çıktığımda odadan ağlama sesleri geliyordu. Kapısı kilitliydi.
Felix: HYUNG AÇ KAPIYI LÜTFEN!
Hyunjin: Lix lütfen.. yalnız kalmak istiyorum.
Felix: Sana ihtiyacım var Hyunjin..
Hyunjin bunu dememle birlikte kapıyı açmıştı ve sorar gözlerle bana bakıyordu.
Hyunjin: Ne oldu Lix?
Bir şey demeden sadece sarılmıştım ve sarılınca ağlamam daha da şiddetli hale gelmişti. Elimden tutarak yatağa oturduk. Su ve peçete verdi ve ardından endişeyle sordu.
Hyunjin: Neyin var?
Felix:Ben... Sanırım.. sanırım Changbin.. yani
Hyunjin: Şşş sakin ol. Derin bir nefes al bakalım. Şimdi anlat sakince.
Felix: Sanırım Changbin'in hayatında başka biri var..
Hyunjin: Nasıl? Niye böyle düşünüyorsun?
Felix: Bir kaç gündür mesajlarıma bakmamaya başladı arayınca geçiştirip kapattı. Meşgul olduğunu düşünüp bir şey belli etmedim ama bugün.. Bugün evden çıkmadan önce yanına gittiğimde telefonu hemen kapadı ve tedirgin gibiydi. Konuşmamız bitince sarılacaktım ama arkasını döndü ve yazışmaya devam etti. İsimin yanında kalp vardı. Ben hariç kimseyi kalple kaydetmez o. Ailesini bile..
Hyunjin bana sıkıca sarıldı ve konuşmaya başladı.
Hyunjin: Senin için ne olduğunu öğreneceğim.
Felix: Uğraşma hyung, senin zaten kendi derdin sana yeter. Ben Jisung'la konuşup öğreneceğim.
Hyunjin: Ne desem boş ama üzme kendini olur mu?
Felix:Hm hm..
Hyunjin: Nereye gitti son zamanlarda?
Felix: Sık sık annesine gitti tabii annesi mi bilmiyorum ama..
Hyunjin: Kiminle görüşüyor? Yani adını yeni yeni duymaya başladığın bir var mı?
Felix: Taehyun diye biri.
Hyunjin: Fotoğrafı var mı çocuğun?
Felix:Hayır yok.. Zaten ya annesine gitti ya da onunla buluştu. Onunlayken aradığımda açmadı açtığı zaman da tersledi veya arkadaşıymışım gibi konuştu..
Hyunjin: Çocuğu bulacağım. Merak etme..
Biz böyle biraz daha konuştuk ama benim ağlamaktan uykum geldiği için yattım..
Hyunjin'den
Taehyun? Acaba benim arkadaşım olan mı? Uzun zamandır instagrama girmiyordum ve biraz bakınayım dedim. Taehyun'un hesabını açtım.@kang.taehyun: Sevgilim çok tatlı değil mi?
179 beğenme/2 yorum
@huening_kai: Ne??
~@kang.taehyun Sizinle yakında tanışacak.
"Siktir"
**********************************
04.01.22
NELER OLUYOR CHAT
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bad idea
FanficHyunjin, hakkında kötü şeyler söylenen çocukla yakın olur.Ancak Felix, Hyunjin'e karşı olan hislerini içinde tutamaz.. 181221-210122 ficin povu:@skzenayisiolmusumm'a aittir. tt hesabina bakabilirsiniz. kendinisin haberi vardir.