yazardan
Hyunjin şok olmuş şekilde telefona bakıyordu. Gerçek miydi bunlar? Her şey başından beri oyun muydu? Jeongin onu sadece hırs mı yapmıştı. Jeongin kapıyı kırarcasına çalarken Hyunjin en son kapıyı açtı. Jeongin korku ve endişe dolu gözlerle ona bakıyordu.
Hyunjin: Doğru mu bunlar?
Jeongin bırakın cevap vermeyi yüzüne bakamıyordu sevgilisinin.
Hyunjin: CEVAP VER DOĞRU MU?
Jeongin: Hyunjin anlatmama izin ver lütfen..
Hyunjin: Anlat hadi. ANLAT!
Jeongin: Bağırma. Sakin ol anlatacağım. O gün Changbin de ben de sarhoştuk. Barda şansa karşılaşmıştık. Konu bu aşk işlerine gelince sarhoşluğun etkisiyle-
Hyunjin: Sarhoş olunca yaptıkların senin sorumluluğun altından çıkmıyor.
Jeongin: Kesme sözümü. Sen bana eskisinden yakın davranınca başta istememiştim. Ama sonrasında fark ettim ki herkes seni istiyor. Ancak sen beni. Bu hoşuma gitti. Sonrasında sana hislerim oluştu Hyunjin..
Hyunjin: Sana kaç kere şans verdim Jeongin. Peki sen ne yaptın? Hüsran..
Jeongin: Hyunjin lütfen bırakma beni. Nolursun..
Jeongin adeta bacaklarına kapanmıştı Hyunjin'in. Ağlayarak yalvarıyordu. Hyunjin ise bir o kadar kararlıydı. Hâlâ seviyordu onu ama..artık yetmişti.
Jeongin: Sana yalvarıyorum Hyunjin ne istersen ya-
Hyunjin: Beni bırakmanı istiyorum. Sadece bu kadar. Hyunjin apar topar evden çıkarken arkasını döndü. Ancak dönmesi onun için iyi olmadı. Jeongin'in elinde pamuk vardı ve onu bayıltacağı apaçık ortadaydı. Hyunjin korkuyla geri giderken Jeongin konuştu. "Yolun sonu Hyunnie. Kendi isteğinle bende kalman gerekirdi..." Sonrası Hyunjin için karanlık. "Ne yazık ilişkimiz bunu hak etmiyordu Hwang Hyunjin. Ama sen beni bırakabileceğini sandın. Aptalsın"
Jeongin, Hyunjin'i kucağına aldı ve arabaya ilerledi. Onu arka koltuğa oturttu kendisi de sürücü koltuğuna. Navigasyonu açtı ve hızla sürmeye başladı...
*************************************
09.01.22
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bad idea
FanfictionHyunjin, hakkında kötü şeyler söylenen çocukla yakın olur.Ancak Felix, Hyunjin'e karşı olan hislerini içinde tutamaz.. 181221-210122 ficin povu:@skzenayisiolmusumm'a aittir. tt hesabina bakabilirsiniz. kendinisin haberi vardir.