çilekli pasta

171 26 16
                                    

yazardan
↷ 15 Eylül 2009 Felix'in Doğum Günü
Felix bugün doğum günü olmasının haricinde Hyunjin'le olacağı için çok mutluydu. Annesine ricası üzerine bugün onlarda kalacak doğum gününü orada kutlayacaklardı. Saat öğle vakti olmadan Felix ve annesi hazırlanmış Hyunjin'in evine gidiyorlardı. Annesi Felix'in bu heyecanını anlamıştı. Felix her ne kadar doğum günüm olduğumdan diye geçiştirse de annesi sadece bu olmadığını biliyordu. Her Hyunjin'le buluşacağı zaman konuşurken kekeler ve herkesi geçiştirirdi-Hyunjin hariç- ama onun yanındayken hiç konuşmadığı kadar konuşur hep yeni sohbet başlatmaya çalışırdı. Sırf Hyunjin seviyor diye çizgi roman almaya başlamıştı. Öğretmeni fotoğrafı en güzel çekme yarışması tarzı bir şey yapmıştı ve Felix, model olarak Hyunjin'i seçmişti. Felix böyleydi sevince çok belli eder ve çok değer verirdi. Ancak bunu hep içinde tutardı. Yol bittiğinde arabadan hızla inip annesini beklemeden evin kapısını çalmıştı. Kapıdaki kısa selamlaşmayı bitirip Hyunjin ile odasına gitmişlerdi. Birlikte çizgi roman okuduktan sonra aşağı indiler. Masada kocaman çilekli pasta vardı. Hyunjin bunu Felix'e özel yapmıştı. Felix bu hayatta en çok çilekli pasta ve Hyunjin'i severdi zaten. Kutlama yapıldıktan sonra sıra hediyelere gelmişti. Hyunjin kendi çizdiği bir resmi verdi Felix'e. Çok yetenekliydi Hyunjin çocukluğundan beri. Resimde Felix uyuyordu. Hyunjin aradan bir kaç yıl geçince itiraf etmişti onu uyurken çizdiğini sırf bu yüzden uykusuz kaldığını. Felix onu odasında tam çalışma masanın yan tarafındaki duvara asmıştı-hâlâ asılı olan resim- onun için çok özeldi. O gün ömrünün en güzel doğum gününü yaşadığına emindi. Akşam olmuştu birlikte bahçeye inmişlerdi. Çimlerde yatıp şarkı söylüyorlardı. Felix yatarken Hyunjin onun çillerini sayıyordu daha doğrusu saymaya çalışıyordu. Arada Felix'i gıdıkladığından kaçta kaldığını unutuyor veya hangi çili sayması gerektiğini bilmiyordu. Hyunjin ona o günden sonra "Lix" diye seslenmeye başladı. Başka kimse ona Lix desin istemezdi. Aralarında özel olduğunu düşünüyordu. Ardından akşam oldu yatmaları gerekti. Birbirlerine sarılarak uyudular. Ve Felix emindi ki Hyunjin onun için sadece arkadaş değildi. Daha özel ve daha güzeldi..
***********************************
13.01.22
Çok hoş bir bölümdü.
Sınır:20 oy+ 10 yorum <3

bad ideaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin