Jeongin'den
Ağlamaktan şişmiş gözlerimle masanın üstündeki içki şişeleri toparlıyordum. Bu sefer gerçekten onu kaybetmiştim. Bir şekilde onu kendime döndürmem gerekiyordu ve ben bunu bulmuştum.. Bunu Jisung'un yapmayacağına adım kadar emin olduğum için okulda paraya ihtiyacı olan bir çocuk bulmuştum. Şehrin en sessiz ve sakin evlerinden birindeydim şu an. Çocuğun yapacağı şey basitti en fazla beş dakikasını alacaktı. Bu planım eğer elimde patlarsa bu sefer, zoru kullanmak zorunda kalacaktım..
Hyunjin'den
Felix ile kahvaltımızı yaptıktan sonra ben telefonla vakit geçiriyordum. O da Jisung'la buluşup, Changbin'in hayatındaki kişiyi öğrenmeye çalışacaklardı. Oysa ki ben biliyordum ama bunu ona nasıl söyleyebilirdim ki? Ama saklamam daha yanlış olurdu. Kafamda binlerce şey dolaşırken yanıma geldi.
Felix: Ben çıkıyorum hyung, bir şey olursa ara beni.
Hyunjin: Peki Lix, görüşürüz.
Vedalaşmamızdan sonra evden ayrılmıştı. Beni de bilinmeyen bir numara arıyordu.
Hyunjin: Efendim?
X: Alo merhaba. Ben Jeongin'in komşusuyum ona bir şeyler getirmek için uğradım ama yerde içki şişelerinin arasında hareketsiz yatıyordu. Gelebilir misin?
Hyunjin: Bana konum atabilir misiniz?
X: Tabii
Hyunjin: Ambulansı aradınız mı?
X:En az bir saat dediler.
Hyunjin: Peki geliyorum.
Apar topar evden çıkıp arabama bindim. Konumu açıp oraya sürmeye başladım. Biraz uzaktı ve izbe bir yerdi. Elimden geldiğince en az trafiğin olduğu yerden ilerilemeye çalışıyordum. Yaklaşık 45 dakikanın sonunda eve gelmiştim. Evin kapısı açıktı ve evde kimse yoktu. Aşağıyı kontrol edip yukarıya çıktım. Arayan kişinin söylediği gibi şişelerin arasındaydı. Yavaşça sarstım onu.
Hyunjin: Jeongin Jeongin uyan lütfen. Jeongin!
Hafiften gözlerini açar gibi olmuştu. "Şükürler olsun" hızlıca kucağıma aldım ve evden ayrıldım. Arabanın arka koltuğuna bıraktım ve hızlıca hastaneye sürmeye başladım. Gergin geçen bir yolculuğun ardından şehir hastanesine gelebilmiştik. Kucağıma alarak arabadan indirdim ve o sırada hemşireler onu sedyeye aldı.
1-2 saat sonra
Jeongin'den
Gözlerimi yavaşça açarak kısık ve boş gözlerle etrafıma bakındım. Baş ucumda oturan ve saçımı okşayan Hyunjin'e baktım.
Hyunjin: UYANDI! Bekle doktora haber vereceğim.
Jeongin: Gitme Hyun. Lütfen.
Hyunjin: En fazla bir dakika Jeongin geleceğim.
Başımla onay verdim ve beklemeye başladım. Bilerek onu yanımda istemiştim ki üzgün olduğumu anlayabilsin.
Doktorla aramızda geçen konuşmadan sonra baş başa kalmıştık.
Jeongin: Affettin mi beni?
Hyunjin: Hayır.
Jeongin: Neden peki?
Hyunjin: Jeongin insanı duygularımla yanına geldim. Birisi senin öldüğünü düşünerek beni aradı ne yapsaydım seni öylece bıraksa mıydım?
Jeongin: Haklısın.. Ama hiç mi ihtimali yok?
Hyunjin: Düşünmem lazım Jeongin. Sana çok kırgınım..
**********************************
05.01.22
Changlix+Jeongin+Jisung kaosu geliyoorr
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bad idea
FanfictionHyunjin, hakkında kötü şeyler söylenen çocukla yakın olur.Ancak Felix, Hyunjin'e karşı olan hislerini içinde tutamaz.. 181221-210122 ficin povu:@skzenayisiolmusumm'a aittir. tt hesabina bakabilirsiniz. kendinisin haberi vardir.