Hyunjin'den
Felix'in yanında benim kalkmam doğru olacağı düşünülmüştü. Saat gece yarısını çoktan geçmişti Felix de sabaha karşı normal odaya alınmıştı. Tüm gece -sabah da diyebiliriz- onu izledim. Kusursuzdu Felix. Yüzündeki çilleri, sanki Tanrı onları tek tek dizmiş yüzüne. Hepsi uyum içinde. Sarı parlak saçları. İnce telli yumuşacık mis kokulu sarı saçları. Benimkine kıyasla küçük kalan o elleri.. Kusursuz. Tüm gün yanında durdum. Nefes alış-verişini bile dinledim. Sanki yanlış bir şey yapıyor gibi hissediyordum. İçimdeki bir ses "Jeongin'i aldatıyorsun." diyordu. Diğeri "arkadaşım o" diye bir şey geçiriyordu aklımdan. Midem ağrımaya başlamıştı bunları düşünürken. Gerçekten Jeongin'i aldatıyor muydum? Hayır. Sadece arkadaşımı izliyordum. Bunda yanlış bir şey yoktu. Normalde her konuda Felix'ten yardım alırım tıpkı onun da yaptığı gibi. Ama bu sefer ona danışamazdım. Ne yapmam gerekiyor peki? Beni yargılamayacak tek kişi vardı o da Jisung. Yani ben öyle umuyordum ama onun da Minho'yla arası iyi değildi. Daha da aklını karıştırmak istemem. En iyisi bunu Felix'e başka biriymişçesine anlatmak. Sonra içimdeki tartışmayı bitirdim. Tekrardan onu izledim. Yavaşça odanın kapısı açıldı.
yazardan
Odaya gelen Jeongin'di. Sevgilisi tam anlamıyla Felix'le burun burunaydı ve hayran gözlerle onu izliyordu. Kapının açılmasını fark etmesine rağmen başını kaldırmadı. Jeongin bu olay karşısında her ne kadar dona kalmış olsa da kendini toparladı. "Ben geldim" Hyunjin kafasını kaldırdı ve hemen ayağa kalktı."Hoş geldin sevgilim, kusura bakma fark etmedim" dedi. "Ben bölmeyeyim sizi" "Ne bölmesi Ginnie?" Hyunjin sarılacağı sırada Jeongin geri çekildi. "Neyin var senin?" "Yok bir şey. Erken uyandım bugün. Teması sevmediğimi biliyorsun. Söyle başka biri geçsin senin yerine bu akşam birlikte takılalım" dedi sinirli olan. "Ama Lix'i böyle bırakamam" dedi Hyunjin. "Yeter Hyunjin geldiğimden beri Felix. Eğer beni seviyorsan bu akşam benim evime gelirsin" diyerek hızla odadan çıktı Jeongin. Felix sese uyanmış olmalı ki kıpırdamaya başladı. Hyunjin hemen doktorları çağırdı. Felix maalesef ki bacaklarına iğne batırılmasına rağmen hissetmedi. Doktor endişelenecek bir durum olmadığını tedaviyle geçeceğini söyledi. Hyunjin ve Felix aralarında konuşurken Changbin içeri girdi. "Biraz konuşabilir miyiz?"
************************
08.01.22
diğer bölüm sizi şaşırtacak. Final yaklaşıyor bu arada.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bad idea
FanfictionHyunjin, hakkında kötü şeyler söylenen çocukla yakın olur.Ancak Felix, Hyunjin'e karşı olan hislerini içinde tutamaz.. 181221-210122 ficin povu:@skzenayisiolmusumm'a aittir. tt hesabina bakabilirsiniz. kendinisin haberi vardir.