minho'dan
Saat neredeyse 9 olacaktı ama ben farkında bile değildim. Öğlen gelmiştim ve hâlâ buradaydım. Kalksam iyi olur diye düşünmüştüm çünkü çok da samimi olmadığınız birinin evinde bu kadar kalkmak pek de mantıklı değil.
Minho: Ben gitsem iyi olur
Jisung: Her hangi bir yere gitmen gerekiyor mu?
Minho: Hayır
Jisung: Kal o zaman
Minho: Sana rahatsızlık vermeyeyim
Jisung: Yok ya ne rahatsızlığı kal lütfen.
Minho: Peki o zaman.
Jisung: Hem hava da soğuk. Yollar kardan dolayı kapalıdır. En iyisi burada kal.
Minho: Nasıl istersen.
Jisung: Aç mısın? Bir şeyler sipariş edebilirim
Minho: Pek aç sayılmam
Jisung: Geldiğin zaman da benimle yemedin. Kahvaltı yaptın mı?
Minho: Hm hm
Jisung: Ne yedin
Minho: Şey..ehm..
Jisung: Yemedin mi? Gerçekten inanamıyorum Minho neden yapıyorsun bunu? Şimdi bize pizza söylüyorum sen de yiyorsun.
Minho: Ama
Jisung: Aması yok. Ben sana rahat edeceğin kıyafetler de veririm şimdi olur mu?
Minho: Peki o zaman
Jisung: Gel benimle
Jisung'un benimle ilgilenmesi çok hoşuma gitmişti. Baktığımızda bunu "arkadaşlar" zaten yapar ama onun yüzündeki endişe arkadaştan öteydi. En azından benim için.
Jisung: Bunlar sana biraz büyük gelebilir ama en küçüğü bu. Ben salondayım.
Jisung odanın kapısını çekip çıkmıştı. Tam pantolonumu çıkarırken takılıp, yere düştüm. Tahmin edileceği üzere Jisung da odaya geldi.
Jisung: Minho iyi mi- Af edersin
Bunları söylerken bir yandan da gülüyordu.
Jisung: Neyse çıkıyorum ben
Gerçekten rezil olmuştum. Bunu ona unutturmayı çok istiyorum ama artık olan oldu. Daha fazla oyalanmadan odadan ayrıldım.
Jisung: Yemekler geldi
Minho: Teşekkür ederim
Masada yemekleri yerken başımı kaldırmıyordum. Zaten yeteri kadar utanıyordum artı olarak yemek yemeye çalışmak işi daha da zorlaştırıyordu.
Jisung: Neden çekiniyorsun Minho?
Minho: Ne alaka
Jisung: Şu an bile kafanı kaldırmıyorsun mesela?
Yavaşça kafamı kaldırıp ona baktım
Jisung: Şu tatlı yüzünden mahrum bırakma beni
Minho: Tatlı mı
Jisung: Evet. Daha önce duymadın mı ki bunu
Minho: Yani evet arkadaşlarım hariç kimseden duymadım
Jisung: Şanslıyım o zaman. Bu tatlılığı bir tek ben fark ettiğim için.
Minho: Utandırıyorsun Jisung
Jisung: peki sustum o zaman
Minho: Ya öyle demek istememiştim yani
Jisung: Minho sadece takılıyorum bu kadar sıkma lütfen kendini
Yemeğimizi yedikten sonra salona geçtik. Konuşurken sürekli esniyordum.
Jisung: Uykun mu geldi
Minho: Evet biraz
Jisung: Gel o zaman yatalım.
Odaya geçince hemen yorganın altına girdim ve beş dakikaya uyudum. Gece tekrardan uyandım. Su içmek için mutfağa gidiyorumdum ve koridor karanlık olduğu için koşuyordum. Jisung'u da orda görmeyi beklemediğim için korkup bağırdım. O da korkarak elindeki suyu döktü.
Minho: Çok özür dilerim korkuttum seni
Jisung: Sorun yok Minho. Özür dileme benden
Yüzündeki tebessümle bunu söylemesi mutlu etmişti.
Minho: İyi geceler o zaman. Odaya gidince suyu içmeyi unuttuğumu hatırladım. İyice aşk aptalı olmuştum. Bir daha kalkmaya üşendiğim için kurumuş boğazımla yattım. Kapımın tıklanmasıyla kalktım.
Jisung: Uyku tutmadı da gelebilir miyim? Eğer uyumayacaksan tabii.
Minho: Gel yanıma
Jisung: Minho, birinden hoşlandığını nasıl anlarsın?
Minho: Onun yanındayken mutlusundur, normalde yapmadığın şeyleri yaparsın. Hep mutlusundur ve hep onu görmek istersin. Neden sordun?
Jisung: Biri var ve onun yanında aynen böyle hissediyorum yaklaşık 1 senedir.
Minho: Kim peki?
Jisung: Minho, o kişi sensin
Minho: Ne? Ben mi
Jisung: Evet.. Seni seviyorum
Şu an hiçbir şey duymuyordum. Sadece ne diyeceğimi merakla bekleyen Jisung vardı karşımda.
Minho: Jisung, ben de seni seviyorum
Jisung: Gerçekten mi
Minho: Evet
Hemen bana sarılmıştı. Birbirimize bir şey demeden sadece sarılarak uyumuştuk..
************************************************
23.12.21
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bad idea
FanfictionHyunjin, hakkında kötü şeyler söylenen çocukla yakın olur.Ancak Felix, Hyunjin'e karşı olan hislerini içinde tutamaz.. 181221-210122 ficin povu:@skzenayisiolmusumm'a aittir. tt hesabina bakabilirsiniz. kendinisin haberi vardir.