felix'ten
Hyunjin 2 gündür okula gelmiyor, telefonlarımızı açmıyor, mesajlara bakmıyordu. Hatta evine kadar gitmemize rağmen kapıyı açmamıştı. Jeongin'den kaçıyordu. Tamam belki haklıydı ama bizden kaçması mantıklı değildi. Neden bizden uzak duruyordu? Kendi aramızda cevap aramaya çalışıyorduk. Çünkü beyefendi bizimle muhatap olmuyordu. Minho ve Jisung'un dünya umrunda değildi. Birbirlerine yetiyorlardı. Benle Changbin ise.. Durumlar biraz karışıktı açıkçası. Şöyle ki; ona yıldönümü için sürpriz yapmaya çalışıyorum ama o ondan soğuduğumu sanıyor. Yani çocuklara öyle demiş. Elimden geldiğince en iyisini yapmaya çalışırken böyle düşünmesi yorgunluğumu iki katına çıkarıyordu. Eğer Hyunjin kendini eve kapatmasaydı ondan yardım alabilirdim ama durum ortada. Derin bir of çekerek arabama doğru ilerledim. Kemerimi taktığım sırada telefonum çaldı. Changbin arıyordu.
Felix: Efendim aşkım?
Changbin: Nerdesin?
Felix: Arabadayım
Changbin: Nereye gidiyorsun?
Felix: İşlerim var
Changbin: O siktiğimin işlerini bırak ve bana gel. Hemen
Felix: Sakin ol Changbin geliyorum
konuşma sonlandı
Yine aklında bir şeyler kuruyordu ve bu gerçekten can sıkmaya başlamıştı. Madem beni böylesine suçlamaya hazır, ben de ona istediğini vereceğim.
Yarım saatlik yolculuğumun ardından evine ulaşmıştım. Telefonumu alıp arabadan indim.
Changbin: Hoş geldin
Bir şey demeden içeri geçtim.
Changbin: Felix sana bir şey sormam gerek
Felix: Dinliyorum
Changbin: Başka biri mi var?
Başımdan aşağı kaynar sular dökülmüştü resmen..
Felix: Ne?
Changbin: Dediğim şey açık Felix. Başka biri mi var?
Felix: Yok Changbin. Bunu yapabileceğimi nasıl düşünebildin?
Changbin: Benden ne saklıyorsun? Telefonunda "fotoğrafçı" diye kaydettiğin o adam kimdi?
Felix: Telefonumumu karıştırdın?
Changbin: Soruma cevap ver Felix
Felix: Madem merak ediyorsun söylüyorum. Sana sürpriz hazırlamaya çalışıyordum. 1 haftadır sana bile vakit ayıramamamın sebebi buydu. O adam gerçekten fotoğrafçı. Eğer sohbete de baksaydın ki emin ol bakmana şaşırmam bizim fotoğraflarımız vardı. Sana albüm yapmaya çalışıyordum. Ama biliyor musun bitti artık.
Changbin: Ne
Felix: LAFIMI KESME CHANGBİN. Bitti. Yoruldum anlıyor musun? Anlamazsın çünkü ben sana baskı yapmadım. 2 sene Changbin tam 2 senedir seninleyim ve seni aldattığımı mı düşündün? Sen kafamda bitirmişsin. Bırak ben de net olarak bitireyim. Hayatındaki yeni kişiyle mutluluklar..
Koşarak evden çıkıp arabama binmiştim. Peşimden koşsa da bir işe yaramadı. Çoktan onu arkamda bırakmıştım. Gerçekten bunları hak etmiş miydim? Ne ara böyle olduk biz? Ne ara bana olan güvenini bu denli kaybetti.. Ağlıyorum çünkü elimden gelen tek şey buydu.
changbin'den
Ne yapmıştım ben? Resmen kendi ellerimle bitirmiştim ilişkimizi. Nasıl barışacaktım? Beni affetmeyecekti adım kadar emindim. Ne yapsam boşuna. Dolaptan bir içki çıkardım ve bardağa gerek duymadan dikledim. İçimdekini söndürmüyor aksine daha çok körüklüyordu. Bizi kimse düzeltemezdi artık tıpkı en başta kimsenin bizi yapmadığı gibi. Herkes elbet bir gün biter diyordu ama ben emindim bitmeyecekti. Bizi ölüm ayıracaktı benim aptallığım değil...
*************************************************
Sonrası sizi biraz üzecek gibi duruyor. Hyunin kısmına ara verdim. İki bölüm sonra devam edecek. Ayrıca görüşlerinizi belirtmeyi unutmayın <3
24.12.21
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bad idea
FanfictionHyunjin, hakkında kötü şeyler söylenen çocukla yakın olur.Ancak Felix, Hyunjin'e karşı olan hislerini içinde tutamaz.. 181221-210122 ficin povu:@skzenayisiolmusumm'a aittir. tt hesabina bakabilirsiniz. kendinisin haberi vardir.