yazardan
Felix kardeşini kendi evine yerleştirdi ve Hyunjin'in olduğu hastahaneye gitti. Saat 02:41'de hastahaneye vardığından Hyunjin uyuyordu. Uyuyan güzelini alnından öptü ve refakatçi koltuğunu açıp orada uyudu. Sabaha karşı Hyunjin bir şeyler mırıldanınca Felix uykusundan uyandı ve onu sakinleştirdi.
2 gün sonra
Hyunjin'den
Bugün hastahaneden ayrılıyordum. Felix bana bir şeyler söyleyecekmiş ve bugünü beklemiş. Saat 19:00 'da onun evinde buluşacaktık. Yol boyunca gergin olmasından anladığım kadarıyla önemli bir şey konuşacaktık. Ama ne? Beni evime bıraktıktan sonra hızla kendi evine ilerledi. Felix'i belki de ilk defa böyle görmüştüm. Çocuklar da ne olduğunu bilmiyorlardı. Beni de bu endişelendiriyordu. Acaba aldığı desteklerle mi alakalı? Eve geçtiğim için duşa girdim. Duşta fazla oyalanmış olacağım ki parmaklarım buruş buruş olmuştu. İşimi daha fazla uzatmadan saçımı duruladım ve banyodan çıktım. Üstümü giyindim ve saatin 19:00 olmasını bekledim. Eve gitmem zaten bir saat sürer diye düşündüm ve evden ayrıldım. Yolda trafik olması beni biraz geciktirmişti. Felix'in evine geldim ve kapısını çaldım. Çok geçmeden kapıyı açtı. "Hoş geldin hyung" "Hoş buldum Lix." Aramızdaki konuşmayı bitirip içer geçtik. Koltuğa oturdum ve Felix hemen konuştu. "Hyung sana bir şeyler anlatacağım ama sadece dinle olur mu? Ben 14 yaşındayım yine seninle olduğumuz bir gün. O gün annemlerle tartışmıştım. Sonra da seninle buluşmuştuk tabii sen belki hatırlamazsın işte o gün bana olan davranışların bana karşı yaklaşımın nasıl desem çok farklıydım ben o gün. Sonra eve gidince hep seni düşündüm. Her an hyung aklımdan bir saniye çıkmadın. Sonra Chan'a sordum aşık olduğunu nasıl anlarsın diye. Anlattığı her şey senin yanında hiss ettiklerimdi. Hepsi hyung. Ben ilk başta kabul edemedim. Arkadaşımı hyungımı bir erkeği nasıl severim dedim. Ama aradan zaman geçti sana olan sevgim arttı. 15 yaşına geldim ve o zamanlar emin oldum seni sevdiğime. Hatta sen demiştin bu davranışların bir tuhaflaştı senin diye anlayacaksın diye çok korktum. Geçiştirdim bir şekilde. Sonra Changbin'le tanıştık. Beni sevdiğini söyleyince seni unutmak adına çıktım onunla. Onu hiçbir zaman sevmedim veya ona aşık olmadım yemin ederim. Sonra ikimiz de patladık zaten ayrıldık yani. Artık içimde tutmak istemedim Hyunjin seni hâlâ çok seviyorum" dedi Felix dolu gözleriyle. "Ne" diyebildim sadece. "Felix ben..." "Bir şey deme hyung sadece bil istedim. Karşılıksız kalacak büyük ihtimalle biliyorum ama tutamadım artık." dedi ağlayarak. "Felix ağlama lütfen" dedim sarılarak. "Bil ki hyung sana her şeyden çok değer veriyorum." "Felix gerçekten ne diyeceğimi bilemiyorum bana biraz zaman ver olur mu?" "Nasıl istersen." dedi. Montumu giydim ve evden ayrıldım..
**************************************
19.01.22
Son iki bölüm falan. Öptüm baay <3
(15 oy gelir inş)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bad idea
FanfictionHyunjin, hakkında kötü şeyler söylenen çocukla yakın olur.Ancak Felix, Hyunjin'e karşı olan hislerini içinde tutamaz.. 181221-210122 ficin povu:@skzenayisiolmusumm'a aittir. tt hesabina bakabilirsiniz. kendinisin haberi vardir.