Sürpriz

151 24 23
                                    

yazardan
-karakolda
Jeongin polisler eşliğinde karakola ifadesi alınmak üzere odaya götürülüyordu. Sandalyede karşısındaki polise öldürücü gözlerle bakan Jeongin her an saldırıya hazırdı. "Yang Jeongin. Daha gençmişsin. Yazık ettin kendine. Söyle bakalım neden yaptın?" "Hyunjin sadece benim ve bana özel kalmalıydı. Ona olan sevgim her şeyi yaptıracak güçteydi." dedi Jeongin. "İnsan sevdiğine zarar verir mi peki? Hayır yapmaz. Sen neden onu aç bıraktın? Neden ona vurdun?" "Çünkü beni sevmediğini söyledi. Eğer sevdiğini söyledeydi onu cezalandırmazdım" "Pişman değilsin yani yaptığından?" "Hak etti" "Bu kadar mı Jeongin diyeceklerin?" "Evet. Zaten beni hapse atamazlar o benden şikayetçi olmaz"
İfadesi alındıktan sonra Jeongin sağlık taramasına götürüldü.
-hastahanede
Herkes endişeli bir şekilde doktorun diyeceklerini bekliyordu. Hyunjin'in yaralarına pansuman yapılmıştı. Şu an uyuyordu. Doktor odadan çıktı.
"Endişelenmenize gerek yok. Bilinci açık. Uyandıktan sonra ilaçları verilecek ve yemeğini yiyecek. Ayrıca Felix ve Jeongin adında birilerini sayıklıyor. Felix kim?" Felix utanmış sesiyle "Benim" dedi. "Yanında refakatçi kalabilir misiniz?" "Tabii ki efendim." "Peki o zaman. Geçmiş olsun tekrardan"
Felix'ten
Jisung yanıma gelmişti. "Biraz konuşabilir miyiz Felix?" İnsanların az olduğu bir yere gittik.
Jisung: Dürüst ol Felix Hyunjin'i mi seviyorsun?
Ne diyeceğimi şaşırmıştım. Tırnaklarımı elime batırmış gözlerimi ondan kaçırıyordum. Jisung ellerimi açtı.
Jisung: Bana bak Felix. Seviyor musun?
Felix:Evet... Ama Jisung aramızda kalsın lütfen..
Jisung: Changbin peki? Onu sevmedin mi?
Felix: Pek sayılmaz. Hyunjin'i unutabilmek içindi.
Jisung: Sevdiğini ona söyleyecek misin?
Felix: O beni arkadaşı, kardeşi olarak görüyor Jisung. İçime gömdüm ben aşkımı. Bu ikimiz için de daha iyi.
Jisung: Neden ihtimal vermiyorsun? Belki-
Felix: Belkiler sadece beni ağlatmaya yaradı Jisung. Artık düşünmek istemiyorum.
Jisung: Seni böyle görmek istemiyorum Felix. Lütfen bana anlat olur mu?
Felix: Peki..
Oradan ayrılıp bizimkilerin yanına geçmiştik.
Chan: Hyunjin uyandı. Yanına gidebilirsin Felix.
Kafamı sallayıp odaya girdim. Hyunjin sadece kafasını çevirmişti. "LİX" yatakta doğrulmaya çalışmıştı.
Felix: Hayır hyung yorma kendini. Nasılsın?
Hyunjin: Seni çok özledim Lix.
Felix: Ben de. Çok merak ettim ayrıca. Ağrın var mı? Aç mısın? Hemşire çağırayım mı?
Hyunjin: Hayır Lix iyiyim. Sen nasılsın? Fizik tedavin nasıl gidiyor.
Felix: İyi gidiyor hyung. Çok yakında yürüyebileceğim. Sana bir sürprizim var.
Hyunjin: Ne o?
Felix: Sürpriz söylenir mi hyung?
Hyunjin: Haklısın..
Felix: Hyung sana bir şey sormam gerekiyor.
Hyunjin: Dinliyorum.
Felix: Bir arkadaşım var. Küçüklük arkadaşına aşık. Çocuk onu çok seviyor ama hiç söyleyemedi. Ama artık dayanamıyor. Sence söylese arkadaşlıkları bozulur mu?
Hyunjin: Bu benim başıma gelse ben anlayışla karşılarım. Olabilir sonuçta. Ve bence arkadaşın bunu söylemeli. Kendine bu kadar büyük bir yükü üstlenmemeli.
Felix: Sağ ol hyung. Bunları ona söyleyeceğim.
Hyunjin: Lix, Jeongin nerede?
Felix: Karakolda. Senin de ifaden alınacak. Tabii hazır hissettiğin zaman.
Hyunjin: Söyle o zaman gelsinler.
Felix: Peki hyung..
**************************************
15.01.22
Sonraki bölüm geçmişe gidiyor.
Sınır:18 oy+15 yorum
Öpüyorum <3

bad ideaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin