Felix'ten
Odadan çıkıp hemşireyle konuştum. On dakika sonra yemeklerin geleceğini söyledi. Odaya geri döndüğümde Hyunjin gözlerini kaptmış yatıyordu.
Felix:Uyudun mu hyung?
Hyunjin: Hayır Lix dinlenmek için sadece.
Felix: Yemeğin birazdan geliyormuş. Senin istediğin başka bir şey var mı?
Hyunjin: Hayır Felix teşekkür ederim.
Felix: Rica ederim..
Hyunjin: Jeongin'den haber var mı?
Felix: Bilmiyorum çocuklarla konuşmadım.
Hyunjin: Hâlâ buradalar mı?
Felix: Sadece Minho ve Jisung burada.
Hyunjin: Çağırabilir misin?
Felix: Tabii.
Odadan çıkıp onların yanına gittim.
Felix: Hyunjin sizinle konuşmak istiyor.
Bir şey demeden kalkıp odaya gittiler. Ben de hastahanenin bahçesine indim. Hafif yağmur yağan havanın altında dolaşmak biraz olsun iyi gelir diye düşünmüştüm. Banklarda otururken düşünüyordum. Hâlâ Jeongin'i merak ediyordu. Bir şey olsa zaten söylerdik demek ki onu seviyor. Peki beni neden görmüyor. On dört yaşında emin olmuştum onu sevdiğime. Yedi senedir seviyordum aşıktım hatta. Jisung bile anlamışken o anlamamazlıktan mı geliyordu yoksa gerçekten beni öyle görmüyor muydu? Neden peki? Çirkin değilim, vücudum güzel, iyi niyetli biriyim. Ama sonuçta zorla kendimi sevdiremem ki. Üşüdüğümü hissetsem de yukarı çıkmadım. Belki de biraz uzak kalmam gerekirdi. Ama bu sefer sormayacak mıydı? Hafiften kızarmaya ve üşümeye başlamış burnumu çekerek kafamı yukarı kaldırıp gökyüzüne baktım. Tıpkı içimdeki kavga gibi karanlıktı. Derin bir nefes aldım ve çalan telefonumu açtım. "Alo?" "Felix beyle mi görüşüyorum?" "Buyrun benim" "Kız kardeşiniz şu an hastanede" "Ne? Nerede peki?" "... Hastanesi" "Peki geliyorum" Telefonu kapatıp şu an olduğum hastaneden ayrıldım. Ne yapmıştı bu kız? O aptal çocuk yüzünden başına bir şey geldiyse bu sefer ciddiyim hatır falan dinlemem gider o çocuğu döverim.. Arabaya binip kemerimi taktım ve Hyunjin'e mesaj attım. "Kardeşim için hastaneden aradılar onun yanına geçiyorum bu gece başka biri yanında kalsa olur mu?"
Navigasyonu açıp söylenilen hastaneye sürmeye başladım.
*****************************
17.01.22
Fic sıkıcı gidiyordu sanki biraz hareket lazımdı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bad idea
FanfictionHyunjin, hakkında kötü şeyler söylenen çocukla yakın olur.Ancak Felix, Hyunjin'e karşı olan hislerini içinde tutamaz.. 181221-210122 ficin povu:@skzenayisiolmusumm'a aittir. tt hesabina bakabilirsiniz. kendinisin haberi vardir.