Felix'ten
Jisung'la kafede buluşmuştuk. Sanki bir şeyler biliyor ama söylemiyor gibiydi. Gözlerini kaçıyor, elleriyle oynuyordu.
Felix: Jisung! Buraya konuşmaya geldiğimizi düşünüyorum.
Jisung: Şey evet haklısın..
Felix: Biliyorsun değil mi?
Jisung:Neyi?
Felix: Aptalı oynama Jisung. Changbin'in hayatında biri olduğunu biliyorsun.
Felix: Cevap versene!
Jisung: Biliyorum Felix. Mutlu musun artık? Biliyorum maalesef..
Felix: Ne zamandan beri?
Jisung: Siz Hyunjin'le evden çıkarken ben bir şey olduğunu anlamıştım zaten. Sonra yanına oturdum ama telefonu gizledi hemen. "Noluyor"diye falan sordum ama geçiştirmeye çalıştı. Sonra tuvalete giderken telefonu yanımda bıraktı ben de aldım baktım. Açık bırakmıştı. Sohbette "Taehyun" diye biri kayıtlıdı. Yanında kalp vardı. Tam mesajları okuyacakken geri döndü. Bana bağırdı "bu hakkı kendinde nasıl bulursun" diye ama üste çıkmasına izin vermedim. "Bu ne" dedim "arkadaşım" dedi. "Arkadaşın olsa böyle kayıtlı olmaz kandırma beni"deyince anlattı. İki-üç ay olmuş sevgili olalı. Çocuk ondan küçük. Seni bilmiyormuş.Zavallı çocuk o da kendini tek sanıyor. "Felix'e bunu yapamazsın"dedim,yakında senden ayrılacağını söyledi. "Neden ayrılmıyorsun"dedim "Felix hazır değil"dedi.. Öyle işte sen de ondan duysan daha iyi olabilir diye düşündüm..
Felix: Beni aptal yerine koydunuz. Başka kim biliyordu?
Jisung: Chan ve Seungmin..
Felix: Benim arkadaşım olacaksınız sözde.Hiçbirinizi görmek istemiyorum..
Montumu giyip kafeden ayrıldım. Arabama biner binmez,içeride zar zor tuttuğum göz yaşlarımı saldım. Nasıl olabilirdi? Beni bu kadar mı sevmemişti? Sevgisi bitmiş olabilir ama neden aldattı... Hem diğer çocuk da bilmiyormuş... Kafamı geriye yaslayıp ağlıyordum ama bu ağlamam hiç de sakin değildi. Çığlık atarcasına, içimdeki nefret ve hayal kırıklığını atmaya çalışırcasına ağlıyordum.. En son Changbin'e ve Hyunjin'e bir mesaj attım.
"Bana bunu nasıl yaptın bilmiyorum ama şuna emin ol, seni hep sevdim Changbin. Kalbim asla başkasını umursamadı. Sen benim hayatım olmuştun Binnie.. Elbet bunu öğrenecektim sen anlatsan belki daha iyi olabilirdim veya.. Neden benden ayrılmadın? Emin ol ayrılsaydın ve ondan sonra bir ilişkin olsaydı sana kinlenmezdim. Sevgin belki bana bitmiş olabilir ama neden bana söylemedin? İlişkimiz ne olursa olsun benim bunu başkasından duyacağım bir ilişki değildi. Senin için bitmiş olabilir ama emin ol benim için hep devam edecek. Mutluluklar..."
"Üzgünüm hyung.. Seni çok seviyorum. Hani dersin ya hep "yıldızlar gökyüzüne sığmamış da senin yüzüne düşmüş" yıldızları görünce beni hatırla.."
Arabamı çalıştırmış ve bulanık zihnimle gidiyordum.. Peki nereye?
**************************************
06.01.22
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bad idea
FanfictionHyunjin, hakkında kötü şeyler söylenen çocukla yakın olur.Ancak Felix, Hyunjin'e karşı olan hislerini içinde tutamaz.. 181221-210122 ficin povu:@skzenayisiolmusumm'a aittir. tt hesabina bakabilirsiniz. kendinisin haberi vardir.