Kritik

177 26 6
                                    

yazardan
Hyunjin'in aramasının ardından ambulans yaklaşık yirmi dakika içerisinde gelmişti. Changbin hariç-Jeongin dahil- herkes oradaydı. Hyunjin ağlamaktan perişan olmuş şekilde kendini suçlarken Jeongin onu teselli etmeye çalışıyordu. Ekipler gerekli ilk yardımı yaptıktan sonra Felix'i ambulansa aldılar. Diğerleri de arabayla ambulansı takip ettiler. Arabada herkes sessizce ağlıyordu. Chan arabayı sürerken aynadan arka koltuğa baktı. Kendi kendine mırıldandı.
Chan: Ne gerek var bunun gelmesine..
Jeongin'in arabada olması ortamı fazlasıyla geriyordu. Hyunjin aklına gelen şeyle ağlamasını durdurdu.
Hyunjin: Ya felç kalırsa?
Seungmin: Tedavisi bulunur elbet. İlk önce onun iyi haberlerini alalım gerekirse varımı yoğumu ortaya koyarım.
Minho: Aynen öyle. Fizik tedaviye başlar zaten.
Jisung: Changbin onu asla hak etmemiş..
Hyunjin: Onun adını duymak istemiyorum.
Jeongin: Sevgilisi senin arkadaşın Hyunjin. O çocuk Changbin'in onu aldatmaya alet ettiğini öğrense.. Ona da anlatmak lazım.
Chan: Bize ne? Bırak ne bok yerlerse yesinler.
Jisung: Sen o çocukla bir konuşsa-
Chan: Ne işe yarayacak? Felix ister mi? Asla. O şerefsizin adını benim yanımda geçirmeyin. Eğer yılların hatrı olmasa çoktan dö-
Seungmin: Sakin ol lütfen. Yola odaklan sen. Şu konuyu da kapatın.
Jisung: Changbin'le konuşmam gerek.
Minho: Aptallık etme Jisung. Ne sikim konuşacaksın? Çocukla ne zaman tanıştığını falan mı? Ah pardon sen zaten biliyordun değil mi? Bizden, benden bile sakladın. Bize anlatman gerekirdi.. Felix'i tanıyoruz hepimiz. Zaten canı sıkkınken her şeyi anlatmışsın. Bilmiyorum demek zor muydu? Hep birlikte olduğu-
Hyunjin: Onu suçlama
Minho: Doğru sen de varsın işin içinde.
Jeongin: Kes sesini Minho. Onun suçu yok. Ne yapsaydı onla beraber atlasa mıydı?
Minho: Giderken haber verebilirdi.
Hyunjin: Minho yeter. Ben böyle olsun ister miydim? Hepinizden önce ben tanıdım onu hepinizden fazla ben sevdim. Kardeşim gibiydi o benim. Ben ona sarılacakken beni itince düştüm. Kalkmaya çalışırken olan oldu.
Seungmin: Suçlu olan yok.
Chan: Ailesiyle de sorunları vardı.
Hyunjin: Evet onlardan da bahsetti. Yoruldum aldığım nefes bile fazla geliyor dedi.
Jeongin: Kim olsa aynı şeyi söyler.
Minho: Onla kendini bir tutma. Sanki ne zamandır tanıyorsun?
Hyunjin: Yeter! Kes artık Minho.
Araba yeniden sessizliğe bürününce hastaneye gelmişlerdi. Felix hızla içeri alınırken çocuklar da peşinden gidiyorlardı. Ameliyathanenin önünde bekliyorlardı. Her dakika kritikti ama neyse ki erken varabilmişlerdi. Bir saatin ardından doktor içeriden çıkmıştı.
Dr: Felix iyi. Kritik olan bir şeyi kalmadı. Şans, atladığı yer yüksek değilmiş. Ama tabii ki olmusuzlukları da var. Uzun süre fizik tedavi alması gerek. Ayrıca psikolojik destek de alıyormuş. Biraz kayıtlarını inceledik. Alması gereken hapları fazla aldığı için yan etkisi olmuş. Ama toparladık. Bu dönemde onu üzmüş veya üzecek kişileri çevresinden uzak tutun ve lütfen ona destek olun. Yaptığı şey yüzünden sizden çekinebilir.Yapacağı şeyi başaramadığı için bunun üzüntüsünü yaşayabilir. Bu süre zarfında ona destek olun.. Yarın normal odaya alacağız. Tekrardan geçmiş olsun.
Chan'dan
Refakatçi olarak doktor ancak bir kişinin kalabileceğini söyledi. Onun üzerine de etmiş olduğumuz kavgadan sonra Hyunjin'in yanında olmasına karar verdik. Son zamanlarda bu olan olaylar bizi sahiden yormuştu..
****************************************
BEN HALA ASIL POV KISMINA GEÇEMEDİM BU GİDİŞLE BU FİCİN İKİ AYI NET VAR.
Neyse öptüm <8
07.01.22

bad ideaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin