Kanıtla

269 30 6
                                    

jeongin'den
Yüzümde zafer tebessümüyle uyanmıştım. Dün geceki partiden sonra epey yorulduğum için saatin öğlen 1 olmasına rağmen zor uyanmıştım. Ama içimde hâlâ bir ses bana huzursuzluk veriyordu. Sanki bir şey olacak ve Hyunjin'i kaybedeceğim gibi. Yine paranoyalarımın bana oyun oynadığını düşünerek yataktan kalktım ve Jisung'un yanına gittim. Odasına girdiğim gibi geri çıktım çünkü Minho'yla uyuyorlardı. Aslında yanlış bir şey yoktu ama onları rahatsız etmek istemedim. Mutfağa indiğimde yerdeki cam kırıklarını gördüm ve dün yaşananlar geldi aklıma. "Hassiktir" hızla Chan'ı aradım ama ulaşamadım. Ardından Seungmin'i aradım ama aynı cevapla karşılaştım. Apar topar montumu alıp evden çıktım. Arabama binip Chan'ın evine gitmek için yola koyuldum.
chan'dan
Dün yaşananlar aklıma geldikçe yataktan çıkmak istemiyordum. Keşke o anı silebilsem diye düşünüyordum. Nasıl oldu da öyle bir tartışma çıktı ve her şey başlamadan bitti hâlâ anlamıyordum. Her iki tarafta sarhoşluğun etkisi var diye kendimi avutmaya çalışıyordum ama doğru olmadığını ben de biliyordum.
Dün Gece
yazardan
Evdeki herkes fazlasıyla sarhoş olmuş ne yaptıklarını bilmiyorlardı. Çiftler için sorun yoktu ama Chan ve Seungmin ikilisi için aynı şeyler söylenemezdi. Seungmin, Chan'ı arkadaş oldukları zamandan beri seviyordu ve bunu-Chan dahil- herkes biliyordu. Dün de sarhoşluğun verdiği aptallıkla Seungmin kendini ortamdaki çiftlere kaptırdı ve Chan'a yakınlaştı. Chan ikili koltukta otururken Seungmin yanına geldi. Her şey ilk dakikalar normaldi sonradan Seungmin, fırsattan istifade yaparak Chan'ın kucağına oturdu ve birden dudaklarına yapıştı. Chan beş altı saniyelik şokun ardından Seungmin'i üstünden yere itti ve Seungmin masanın kenarına çarptı, vazo da yere düştü. Ardından Chan bağırmaya başladı "N'apıyorsun aptal" Seungmin dolmuş gözleriyle ona bakıyordu. "Bunu yapma hakkını nerde buldun?" ardından Seungmin ağlayarak konuşmaya başladı "Seviyorum seni Chris bunu sen de biliyorsun" dedi. "Sevmen bunu yapabileceğin anlamına gelmez. Anlıyor musun?" Diğerleri onları sakinleştirmeye çalışsalar da umursamadılar. Chan daha fazla katlanamadığı için hızla evden ayrıldı. Seungmin kalbinin kırıklığından sırtındaki yaranın farkında değildi. Felix her ne kadar sırtına pansuman yapılması gerektiğini söylese de dikkate almadı ve o da evden ayrıldı.
Bugün
chan'dan
Ayık kafayla bunu yapmış olsaydı böyle bir tepki vermezdim. Dün babamın da canımı sıkmış olmasıyla ona patlamıştım. Ondan özür dilemem ve bir şekilde kendimi affettirmem gerekiyordu. Yataktan kalkmış aynanın karşısında şişmiş gözlerime bakmıştım. Ben bile bu kadar üzüldüysem onu tahmin bile edemiyorum. Üstümü değiştirip kapıya ilerledim o sırada kapı çaldı.
Jeongin: Nereye?
Chan: Seungmin'in yanına
Jeongin: Peki o zaman. Bol şans.
Chan: Sen niye geldin?
Jeongin: Sana ulaşamayınca merak ettim.
Kısa bir vedalaşmadan sonra arabama binip Seungmin'in evine sürdüm. Zili çaldıktan 2-3 dakika sonra kapıyı annesi açtı.
Se.A: Merhaba Chris
Chan: Merhaba efendim. Seungmin evde mi?
Se.A: Evet odasında. İçeri gel. Ben de ona haber vereyim.
Chan: Şey sürpriz olsa?
Se.A: Peki o zaman. İyi eğlenceler
Başımla selam verip Seungmin'in odasına ilerledim. Daha önce çoğu kişiyle kavga etmiştim ama hiçbiri için bu kadar üzülmemiştim. Evine gelince bile kalp atışım artıyordu. Derin bir nefes alıp kapıyı tıktıkladım. Boğuk bir sesle "Anne konuşmak istemiyorum" demişti. Yavaşça kapıyı açtım.
Chan: Peki ya annen değilsem?
Gözlerini açmış ve hızla yatakta doğrulmuştu.
Seungmin: Chan? Ne işin var?
Chan: Konuşacağımız şeyler olduğunu düşünüyorum
Seungmin: Bence bana acıdığın için buradasın. Ama gerek yok. Gidebilirsin
Chan: Acıdığım için değil Min. Özür dilemeye ve bir şey söylemeye geldim.
Seungmin: Dinliyorum
Chan: Seni seviyorum Seungmin. Emin olmadan sana söylemek istemedim.
Seungmin: Seviyor musun? Ya da dün olanlardan dolayı vicdan azabı çekiyorsun.
Chan: Gerçekten sevdiğimi kanıtlamamı ister misin?
Seungmin: Nasıl olacak o?
Chan: Bak böyle
Yatağın köşesinden kalıp yanına geçtim. Çenesinden hafifçe kendime çevirip yavaşça öptüm. O da sonradan karşılık verdi. Nefessiz kalınca alınlarımızı birbirine yasladım
Chan: Şimdi inandın mı?
Seungmin: Zaten biliyordum. Kanıtlamanı istedim.
*************************************************
26.12.21
Biliyorum HYUNİN fici diye geldiniz. Eğer sıktıysa onlara geçerim ama uzun sürmesini istediğim için yan shiplere de yer ayırdım. Eğer "yeter HYUNIN kısmına geç" derseniz bölümleri ona göre atacağım <3

bad ideaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin