Umut

184 27 26
                                    

Felix'ten
Arabamı son sürat sürerken önüme çıkan şeylere çarparak ilerliyordum. En son bir uçurum kenarına gelmiştim. Oturup bacaklarımı aşağıya sarkıttım. Ağlamam hâlâ devam ederken son bir kez herkesle olan anılarımı düşünüyordum. Sanki Hyunjin gerçek olmuş da yanımda bana sesleniyor gibiydi. Kendimi hazırlamıştım o sırada biri beni kolumdan tuttu. Kafamı kaldırıp baktığımda gelen kişi Hyunjin idi. Beni kendine çekti ve kenardan uzaklaştırdı beni.
Hyunjin: Napıyorsun sen Felix! Kendinde misin?
Hiç cevap vermeden hafif bir tebessüm ile bakıyordum sadece.
Hyunjin: Cevap versene Lix! Kafan mı güzel senin?
Felix: Emin ol bu hale gelmemi sağlayacak şey içki olmazdı Hyunjin. İnsanın kalbi acıyınca her şey oluyor biliyor musun?
Hyunjin: Değer mi hm?
Felix: Sadece o mu? Her zaman grupta gülen eğlendiren bendim. Canım sıkkın diyince geçiştirdiniz. Sen de dahil. Hiç itiraz etme. Sana iki hafta önce "Hyung iyi hissetmiyorum buluşabilir miyiz?" yazdım ama sen mesajıma iki gün sonra baktın. Ailemle de iyi gitmiyor Hyunjin. Babam ve annem hâlâ tartışıyor. Babam onu aldatıyor annem parası için ayrılmıyor. Kardeşime zaten bir yıldır ulaşamıyoruz bir çocuğun peşine takıldı gitti. Ablam bizden kaçıp ailesiyle Amerika'ya yerleşti. Ben.. ben burada kaldım. Sırf sizin için,Changbin için.. Tabii sonuç hüsran oldu ama.. Okul hayatım iyi ancak geleceğim bulanık. Evde duvarlar üstüme geliyor. Eğer sizin tabirinizle "her şeye gülmesem" emin ol hep ağlarım.Bitti artık hyung her şeyim bitti. Enerjim, mutluluğum, ilişkim aklına gelebilecek her şeyim bitti. Nefesim bitti benim. Çok sıkıldım her şeyden. Changbin de sıkılmış benden belli ki.. Artık tutunmam gereken biri de kalmadığına göre daha fazla boşa kürek çekmenin de bir manası yok. Şunu bil ki, sizi çok seviyorum hep de seveceğim kırgın da değilim içinizde burukluk kalmasın..
Hyunjin bana sarılacağı sırada karşılık verir gibi yaptım ama o sırada yere ittim. O yerde kıvranırken ben tekrar kenara gittim ve vakit kaybetmeden kendimi çok da yüksek olmayan uçurumdan aşağı bıraktım. Artık bitmişti ve bu his emin olun çok güzeldi..
Hyunjin'den
Felix beni bir an yere itince dengemi kaybettim ve yere düştüm kalkmaya çalışmak istesem de başımın dönmesi buna engel oldu. O sırada Felix çoktan kenara gitmişti. Avazım çıktığı kadar bağırdım. Yerden kalkıp koşmaya başladım ama.. yetişememiştim. Felix ellerimden kayıp gitmişti.. Bir umutla ambulansı aramıştım ve çocukları..
************************************************
06.01.22

bad ideaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin