Felix'ten
Changbin'i görünce Hyunjin de ben de çok şaşırmıştık. İçimde öfke yoktu. Bu iyi bir şeydi. Hyunjin "izninizle" diyerek odadan ayrıldı ve Changbin karşımdaki koltuğa oturdu.
Felix: Neden geldin?
Changbin: Bazı yanlış şeyler var.
Felix: Evet mesela beni aldatman.
Changbin: Yanlış bildiğin şeyler var demek istemiştim.
Felix: Ne gibi? Ne zaman tanıştığınız mı? Daha mı eski yoksa ilişikiniz?
Changbin: Dinler misin artık? Özür dilerim Felix. Ama sıkılmıştım artık. Her şey monoton bir hal almıştı.
Felix: Bunları diyeceksen git.
Changbin: Sen neden kendine zarar verdin?
Felix: Sana anlatmama gerek yok.
Changbin: Sen gerçekten sevdin mi beni?
Felix: Niye soruyorsun bunları? Git artık.
Changbin: Evet demedin demek ki sevmemişsin. Söylesene kimi unutmak için beni kullandın? O fotoğraflarına bakıp ağladığın, rüyanda "hyung" diyerek inlediğin,ter içinde kaldığın rüyalarında kim vardı?
Felix: Güvenliği çağırmadan git.
Changbin: Yine kaçıyorsun Lee Felix. Ama emin ol şu anki sevgilim senden daha iyi. Gerçekten seviyor beni.
Felix: DEFOL!
Changbin daha fazla bir şey demeden odadan ayrıldı.Madem farkındaydı neden o kadar yıl birlikte kaldık? Onu gerçek anlamda sevememiştim. Aramızda olanlar da ihtiyaç içindi. Belki de "ödeşmek" içindi beni aldatmıştı. Bu yaşananlar gerçekten aptalca ama zaten senelerce olmayan ilişkimizi devam ettirmek de bir o kadar saçmaydı..
Jeongin'den
Saat 18:00 olmak üzereyken kapım çaldı. Üstümü düzeltip aynadan kendime baktım. Güzel olmuştum. Kapının deliğinden kimin geldiğine baktım. "sevgilim" diye mırıldanarak kapıyı açtım.
Jeongin: Hoş geldin.
Hyunjin: Hoş buldum.
Samimiyetsiz bir selamlaşmadan sonra odama çıktık. Bugün olan konuyu açacakken Hyunjin'e bir mesaj geldi. Changbin'di. "siktir"
Hyunjin: Ne oldu?
Jeongin: Aşağı inelim mi?
Cevap vermesine izin vermeden onu aşağı indirdim.
Jeongin: İki gün sonra gidiyoruz.
Hyunjin: Nereye? Neden bu kadar hızlı?
Jeongin: Bebeğim sürpriz olacak. Çok sorgulama. Telefonları kapatıp baş başa kalacağız. Lütfen.
Hyunjin: Peki öyle olsun. Changbin mesaj atmıştı bir ona bakayım geliyorum.
Tam merdivenlere çıkacağı sırada sırtına zıpladım.
Hyunjin: Ginnie ne yapıyorsun?
Jeongin: Bahçeye çıkalım mı?
Hyunjin:Mesaj gelince bir gerildin sen.
Jeongin: Yok canım ne alaka?
Beni yavaşça sırtından indirdi ve yukarı çıktı. "Orospu çocuğu Changbin"
"HAYATIM BEKLE BENİ!" diye bağırdım.
yazardan
Hyunjin telefonu alarak kendini banyoya kapattı. Gelen sesli mesajı açtı. Jeongin ve Changbin arasında geçiyordu.
Jeongin: Bak görürsün ben o çocuğu kendime bağlayacağım.
Changbin: Kimi?
Jeongin: Var ya senin Felix'in arkadaşı Hyunjin.
Changbin: Ha o çocuk. Ne yapacaksın be onunla. Çocukça davranıyor o.
Jeongin: Ne yaparım sence?
Changbin: Niye kullanacaksın çocuğu? Bu işi yapanlar var.
Jeongin: Ben onu istiyorum. Herkes o çocuğu istiyor. Ben onu kendime saklayacağım.
Changbin: Sen takıntılı olmuşsun. Sevmek değil bu.
Jeongin: Sevdiğimi kim söyledi?
Ses burada bitiyordu...
*************************
08.01.22
ŞİMDİ OKUDUĞUN
bad idea
FanfictionHyunjin, hakkında kötü şeyler söylenen çocukla yakın olur.Ancak Felix, Hyunjin'e karşı olan hislerini içinde tutamaz.. 181221-210122 ficin povu:@skzenayisiolmusumm'a aittir. tt hesabina bakabilirsiniz. kendinisin haberi vardir.