[Madelaine]
'Wat is er?' herhaalde ik. Hij zuchtte. 'Madelaine.' begon hij. Tom zei nooit Madelaine, hij zei altijd Mads. Het moest dus heel erg zijn. 'Ja?' vroeg ik geschokt. 'Ik geloof dat ik op jongens val.' zei hij. Hij wachtte bang af voor mijn reactie. 'Dat is geweldig!' riep ik enthusiast en gaf hem een knuffel. 'Je vindt het niet erg?' vroeg hij verbaasd. 'Waarom? Waarom zou ik dat erg vinden?' 'Ik weet niet.' zei hij schouderophalend. 'Ok.' zei ik serieus. 'Wie vind je de knapste van One Direction.' vroeg ik. 'Mads, serieus?' vroeg hij. 'Ja! Dit is lévensbelangrijk.' 'Ok, euhm, ik denk Lou-' 'Niet Louis! He's mine!' dreigde ik. Hij keek me met opgetrokken wenkbrauwen aan. 'Dan denk ik Liam ofzo. I don't know.' zei hij. 'Ok, ok. Niet. Louis.' herhaalde ik. We kregen allebei de slappe lach. De rest van de dag bleef Tom bij mij thuis. Net toen hij ging vertrekken ging de telefoon. Ik liep er naar toe en nam op. 'Hallo, u spreekt met Madelaine Rowling.' 'Madelaine, we hebben nieuws voor je.' Ik herkende de stem van de vrouw van vanochtend. Ik hield mijn adem in. 'Je hebt de job gekregen. Morgen om 10:00 hebben we de eerste meeting op dezelfde plek als vanochtend. De jongens zullen er dat ook zijn.' 'Ok, bedankt.' antwoordde ik. Ik legde de telefoon weer op zijn plaats. Ik probeerde te doen alsof ik verdrietig was. 'Mads, het is niet erg. Je kan een andere job zoeken.' zei Tom troostend. 'Waarom? Ik heb de job!' schreeuwde ik. 'Gefeliciteerd!' zeiden Tom en mijn moeder in koor. 'Ik ga 1D ontmoeten!' tierde ik. Tom besloot dan om toch nog even te blijven. Ik kon haast niet wachten tot morgen.
JE LEEST
my secret admirer
ActionMadelaine krijgt een job waarin ze videoclips bedenkt voor 1D. Ze had een broer maar die heeft ze 15 jaar niet gezien tot hij plots opduikt, ze had echt niet verwacht dat het hem zou zijn. Op een dag krijgt ze een berichtje van iemand die verliefd o...