[Madelaine]
U: 4 jaar geleden werd ik heel erg gepest. Die personen hebben mijn hoofd in het toilet geduwd, een rat in mijn rugzak gestoken en nog veel meer erge dingen. Even zag ik het leven niet meer zitten. Toen ik onder de douche stond sloeg ik me met mijn hoofd tegen de muur. Ik viel met mijn nek op de hendel voor de sproeier. Ik was hevig aan het bloeden. Mijn moeder hoorde het lawaai van mijn val en kwam kijken. Ze zag mij bewusteloos liggen en heeft me naar het ziekenhuis gebracht. Ik lag twee maanden in een coma. Toen ik ontwaakte zat mijn moeder naast me en ze was naar het nieuws aan het kijken. One Direction was derde geworden in X-Factor maar waren ondertussen heel populair. Sinds die dag luister ik altijd naar hun muziek. Door fan te zijn van 1D denk ik niet meer aan die slechte dagen. Door hen ben ik gelukkig. Door hen heb ik van me af weten bijten. Ze zijn deels de reden dat ik nog leef.
James: Wauw, Madelaine, zo erg voor je. Sorry dat ik het vroeg. Ik wilde ge geen pijn doen.
U: Het is ok, het voelt eigenlijk goed om het kwijt te kunnen aan iemand.
James: Dat is wel het langste berichtje dat ik ooit heb gelezen.
U: Sorry.
James: Heb je ze al eens ontmoet?
U: Ja, ik ga iets vertellen maar je mag het aan niemand doorzeggen.
James: Ok.
U: Ik werk nu samen met hen. Ik bedenk hun videoclips. We zijn nu bezig met Best Song Ever. Louis is trouwens mijn lang verloren broer.
James: Cool.
U: Eerst wist ik niet dat Louis mijn broer was. Ik had een celebrity crush op hem.
James: haha
U: LACH NIET!
James: HAHAHHAHAHHA
U: Really?
James: Wanneer iemand zegt dat ik iets NIET mag doen dan doe ik het nog meer.
U: IK DOE DAT OOK!
James: Sorry Mads, Maddie, Madelaine, ik moet gaan. Ik moet gaan werken.
U: Oh shit! Ik ook! Bijna vergeten! Bye.
JE LEEST
my secret admirer
ActionMadelaine krijgt een job waarin ze videoclips bedenkt voor 1D. Ze had een broer maar die heeft ze 15 jaar niet gezien tot hij plots opduikt, ze had echt niet verwacht dat het hem zou zijn. Op een dag krijgt ze een berichtje van iemand die verliefd o...