Nog twee dagen voor de tour. Ik kon niet wachten om de jongens terug te zien. Ik verveelde me en keek op Instagram. Ik verwijderde alle berichten en maakte mijn account openbaar zodat ik niet de hele tijd volgverzoeken kreeg. Ik zag dat de jongens mij nu ook volgden. Mijn meldingen en reacties had ik ook uitgeschakeld. Zo kon ik toch nog op social media. Het was zeven uur 's avonds wanneer de bel ging. Ik deed open en zag Harry staan. 'Suprise!' riep hij opgewekt.
'Hazz!' riep ik en omhelsde hem. 'Wat doe je hier?' 'Jou ophalen! We hebben een date!' 'Kon je dat niet op voorhand zeggen!' zei ik lachend. Ik vond het helemaal niet erg. 'Anders zou het geen verassing zijn!' Ik nam mijn schoenen en mijn jas en stond op het punt om te vertrekken toen ik me iets realiseerde. 'Ik kan niet mee! Mijn moeder is gaan werken en ik kan haar niet bellen om te zeggen dat ik weg ben!' 'Ik heb het met haar geregeld.' zei Harry. 'Oh, ok dan!'
Samen liepen we door de stad. Het was nog niet donker en het was lekker warm. Ik voelde Harry's hand de mijne raken. Ik keek hem aan en hij keek blozend weg. Ik greep mijn kans en nam zijn hand.
'Het is hier om de hoek.' zei Harry even later. 'Spannend.' antwoordde ik. Het was de kermis. Hoe kon ik dit nu vergeten? Ik was er dol op. 'Wat wil je eerst doen?' vroeg Harry. 'Botsauto's!' antwoordde ik. 'Wil je samen of apart?' 'Eh, samen.' Ik moest blozen en hij ook. Even later zaten we tegen elkaar gepest in een autootje. Harry stuurde want als ik dat zou doen zaten we al in het ziekenhuis. We werden een keer heel hard geraakt van achteren door een autootje. We draaiden en zetten onze achtervolging in. BAMN! KARMA! De auto's vielen stil en het ritje was gedaan.
'Kijk mama! Dat is Harry van Won Diswection!' riep een meisje van ongeveer vijf jaar. Kent zij One Direction? Ze is zo jong. 'En dat is dat meisje!' vervolgde ze. Harry glimlachte. 'Kom.' zei hij en trok me mee aan mijn arm richting het meisje. 'Hallo.' zei Harry opgewerkt. Ze staarde ons met grote ogen aan. 'Ben jij echt Harry?' vroeg ze ongelovig. 'Ja, en dit is Madelaine.' 'Hallo!' riep ze opgewekt. 'En wat is jouw naam lieve prinses?' vroeg ik aan haar. 'Haar mond viel open van verbazing. 'Ben ik een prinses?' 'Natuurlijk, zo'n lief een mooi meisje.' antwoordde ik. 'Mijn naam is Amy.' antwoordde ze. 'Wil je een foto, prinses Amy?' vroeg Harry. Ze keek naar haar moeder en die nam haar gsm. Harry en Amy poseerden voor de foto. 'Madelaine moet er ook bij!' riep Amy. Verbaasd ging ik bij hen staan.
De rest van de avond hadden we nog veel leuke dingen gedaan. Het klinkt misschien cliché maar Harry had een knuffelbeer gewonnen voor mij. 'Hoe wil je hem noemen?' vroeg Harry. 'Marcel.' antwoordde ik. Hij lachte. Marcel was zijn personage geweest in Best Song Ever.
We wandelden weer naar mijn huis. Voor mijn deur stopte hij. 'Tot overmorgen dan. Om tien uur 's morgens bij mij thuis?' stelde Harry voor. 'Ik zal er zijn!' Ik wilde niet dat hij wegging maar hij kon moeilijk blijven. Harry zette een stap dichterbij en voor ik het wist raakten zijn lippen de mijne. Ze pasten perfect. Het was zo'n fijn gevoel. Alle vlinders in mijn buik begonnen hysterisch rond te fladderen.
Liked by @TomSullivan and 4983 others
@MadelaineRowling: Had the best night ever! My midnight memories.
JE LEEST
my secret admirer
ActionMadelaine krijgt een job waarin ze videoclips bedenkt voor 1D. Ze had een broer maar die heeft ze 15 jaar niet gezien tot hij plots opduikt, ze had echt niet verwacht dat het hem zou zijn. Op een dag krijgt ze een berichtje van iemand die verliefd o...