"Ik dacht al dat je door de wc gespoeld was ofzo."

24 3 6
                                    

[James]

Verslagen keek ik naar mijn gsm. Zayn liep naar me toe. 'Gaat het?' vroeg hij. 'Nee, ze wil echt weten wie ik ben. Ik wil dat niet, misschien zet ze mijn nummer dan online! Ze antwoordt ook niet meer op mijn berichten. Ik mis haar.' We hadden drie dagen vrij gekregen van werk. Ik mis ze zo. 'Kop op, morgen zien we ze weer.' zei Zayn. Hé dat was waar! Morgen zie ik mijn meisje weer.

[Madelaine]

James bleef me maar berichten sturen. Begreep hij het dan niet? Ik wil hem niet meer spreken. Ik heb eens nagedacht en het was Zayn niet, als Zayn nerveus is bijt hij op zijn nagels. James kon daar niet tegen. Of was dat een leugen? Nee dat kan niet. Hij had beloofd eerlijk te zijn. Ik besloot vroeg ze gaan slapen. Maar dat hielp niet. Ik lag klaarwakker, de hele tijd. Ik was aan het piekeren. Wat was ik toch aan het doen? James had niets misdaan. Hij wou gewoon privacy, dat was trouwens het enige wat hij miste. Ik nam mijn gsm van mijn nachtkastje.

03:29

U: Sorry, ik had niet zo mogen reageren. Het spijt me.

Ik kreeg direct een antwoord.

James: Vergeven! Blij dat je terug bent Mads, ik dacht al dat je door de wc gespoeld was ofzo.

U: haha 

U: Kan je ook niet slapen?

James: Nee, ik denk de hele tijd aan jou.

U: Ik aan jou.

James: Ik ga nu weer proberen slapen.

U: Ik ook.

James: Slaapwel x

U: Slaapwel :)


my secret admirerWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu