De dag ging vlug voorbij, veel te vlug. Al voor ik het wist belden de jongens aan om me op te halen voor het interview. Toen ik naar buiten ging stonden er denk ik zes meisjes ons van de overkant van de straat aan te staren. Creeps.
Toen we er waren vroeg Harry als ik nog even backstage kon wachten tot hij me zou roepen. Het interview begon en ik was bloednerveus. De interviewster begon met vragen stellen. 'Vanavond maken jullie een nieuw liedje bekend dat op hetzelfde album komt waar het liedje "Best Song Ever" op staat. Wanneer kunnen we het verwachten?' 'Vanavond om tien uur staat het online.' antwoordde Niall. 'Waarover of over wie gaat het liedje?' 'Over een persoon die ons heel dierbaar is en over herinneringen met die persoon.' antwoordde Zayn. 'Wie heeft het geschreven of hebben jullie allemaal even veel gedaan?' 'Harry heeft de strofes en de refreintjes gedaan, Louis de brug en Niall het middenstukje.' zei Liam. 'Drie weken geleden zijn jullie naar Parijs geweest, jullie zijn daar gespot met een meisje. Wie is ze?' 'Ik denk dat ze dat het best zelf kan vertellen.' zei Louis. Dat was mijn cue. Ik liep op en ging naast Harry zitten. 'Ik denk dat we allemaal graag willen weten wie je bent en hoe je One Direction kent.' 'Ik ben Madelaine Rowling, maar ik neem aan dat jullie dat al weten want mijn Instagram is ontploft.' grapte ik. De jongens grinnikten. Toen begon ik te vertellen over mijn vader die me verliet, de nieuwe job die ik kreeg en dat Louis mijn broer was. Het verhaal over James liet ik weg. Dat was iets tussen de jongens, vooral Harry en ik. Ik keek hem aan, hij glimlachte bemoedigend en mijn maak maakte weer een salto. De interviewster was in de war. 'Dus je bent de zus van Louis Tomlinson? Waarom is je achternaam dan Rowling?' 'Mijn moeder wil de niet dat we de naam van mijn vader droeg na zijn vertrek en liet onze namen veranderen in Rowling.' 'Waarom Rowling en geen andere naam?' 'Let's just say my mother is a Harry Potter fan.'
'Mads, je hebt het fantastisch gedaan!' zei Harry toen we weer bij mij thuis waren. 'Lou!' riep Niall plots. 'Het is twee voor tien.' vervolgde hij. 'So?' vroeg Louis niet begrijpend. 'Het liedje!' schreeuwde Liam. 'Shit! Vergeten! Vlug neem je laptop!' beval hij. Liam opende zijn laptop en Spotify. Na even stressen stond het liedje online. Nu nog op youtube plaatsen en op Apple Music en Deezer. Een halfuur te laat stond het er op. Oeps.
JE LEEST
my secret admirer
ActionMadelaine krijgt een job waarin ze videoclips bedenkt voor 1D. Ze had een broer maar die heeft ze 15 jaar niet gezien tot hij plots opduikt, ze had echt niet verwacht dat het hem zou zijn. Op een dag krijgt ze een berichtje van iemand die verliefd o...