"Wie, nous allons genieten de Parijs."

17 3 3
                                    

Nu gaat het heel de tijd uit het perspectief zijn van Madelaine, dus ik ga dat er niet meer bij zetten.

Ik vroeg aan mijn moeder als ze me kon brengen naar het huis van Harry. Even later belde ik aan. Harry deed de deur open. 'Hey! Heb je er zin in?' vroeg hij opgewekt. 'Ja.' zei ik somber. Ik ging naar binnen. 'Is er iets?' vroeg hij bezorgd. Ik barstte in tranen uit. 'Ik had ruzie met Tom! Hij was gewoon aardig en ik deed zo rot tegen hem! Hij is weggegaan en ik denk dat we nu geen vrienden meer zijn.' jammerde ik. Harry omhelsde me. 'Alles komt wel goed! Nu gaan we gewoon genieten van Parijs!' 'Wie, nous allons genieten de Parijs.' zei Louis die net in de hal verscheen.

'Hoelang stond je al achter die deur?' vroeg ik aan hem. Hij werd nerveus. 'Welke deur? Er is hier geen deur?' Ik wees naar de deur waar hij net was doorheen gekomen. 'Sinds wanneer staat er hier een deur?' Ik keek hem sceptisch aan. 'Ok, de hele tijd al.' gaf hij toe. 'Het komt wel weer goed.' zei Niall die ook vanachter de deur kwam, gevolgd door Liam en Zayn. 'Stonden jullie daar al de hele tijd?' vroeg ik verontwaardigd. Ze knikten. 

'Zullen jullie op het vliegveld niet herkend worden en zullen er niet veel fangirls zijn? Ik bedoel, met die vermomming vallen jullie juist nog méér op.' 'Wij gaan ons inderdaad niet vermommen maar jij wel.' zei Zayn. 'Hoezo?' vroeg ik niet-begrijpend. 'Zoals je al zei worden we sowieso herkend, als ze zien wie je bent zal de sociale media ontploffen en zal je waarschijnlijk haat krijgen.' zei Harry. Ik waardeerde het dat ze om me gaven maar vroeg of laat zou ik toch herkend worden. 'Hoe?' vroeg ik dan. 'Met een pruik en een zonnebril.' zei Liam. 'Mijn zonnebril zit onderaan in mijn koffer!' riep ik boos. 'Je mag die van mij wel gebruiken.' zei Harry. 'Thanks Hazza.' 'Ik zal het gaan halen, en de pruik.' zei hij. 

Even later kwam hij terug met een felroze pruik en een zwarte zonebril. 'No way!' riep ik. 'Het moet!' beval Louis. Nog geen tel later stond de afschuwelijke pruik op mijn hoofd en de zonnebril op mijn neus. We gingen met de auto naar het vliegveld en Louis reed. Op de radio werd 'What makes you beautiful' aangekond. Snel verzette Louis de zender. 'ZET HET TERUG!' beval ik. Tijdens de rit zongen we de hele tijd expres vals. We stapten uit de auto en namen onze koffers. We gingen naarbinnen, checkten in en wachtten daar nog een halfuur. In dat halfuur kwam het ene meisje na het andere vragen om een foto. Gelukkig zaten we wel op tijd ophet vliegtuig. Het was een uur vliegen. 

Na een tijdje waren we er. Yes! 


liked by TessRowling and 169 others

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

liked by TessRowling and 169 others

@MadelaineRowling: Paris here I come!



my secret admirerWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu