"Let's do this shit!'

19 3 2
                                    


Elke dag bleven de jongens me opzoeken. Telkens wanneer Harry naar me keek, kreeg ik een vreemd gevoel in mijn maag. Na twee weken vertelde ik aan Tom hoe ik me voelde. 'Someone is in loooove.' zong hij. 'I'm not in-' ik zweeg abrupt. Misschien had hij gelijk? Natuurlijk had hij gelijk. Wanneer Harry me iets vroeg werd ik zo rood als een tomaat. Wanneer ik hem zag ging mijn hart sneller kloppen en zijn glimlach was genoeg om me te laten flauwvallen.

Ik weet nog dat Harry had gestuurd als James dat hij verliefd op me was, maar was dat nog steeds zo? Hij deed altijd zo aardig en had zelfs een liedje over me geschreven. Zoals gewoonlijk kwamen de jongens die avond weer langs. 'Het liedje is af!' riep Niall enthousiast. 'Morgen online.' vervolgde hij. 'Mag ik het horen?' vroeg ik met puppy oogjes. Ze lieten het liedje spelen en het was echt fantastisch. Met het refreintje zong tegen het einde al luidkeels mee. Toen het gedaan was vroeg Louis als ik hem even kon spreken. 'Hoe zit het tussen jou en Harry?' vroeg hij. 'Wat? Ik-' 'Maddie, zelfs een kind van vier ziet dat je smoorverliefd op hem bent. En hij trouwens op jou.' 'Ik weet het niet Lou.' 'Ga ervoor! You got this!' zei hij bemoedigend. 'Also, Harry wil niet dat ik je dit vraag maar ik doe het toch. Morgen hebben we een interview. Heb je zin om mee te gaan en je verhaal te doen?' 'Is dat wel een goed idee?' 'Ze zullen er ooit wel achter komen wie je bent, ze horen het beter van jezelf. En ik ben het beu om je te verstoppen.' 'Ik ben het ook beu. Let's do this shit!'

my secret admirerWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu