"Gewoon kijken en observeren."

17 3 1
                                    


13:43

One Direction and Mads

U: Sorry jongens, niets persoonlijks maar ik zou graag hebben dat jullie niet elke dag meer komen. Misschien om de paar dagen. Ik zou in de avond graag gewoon een keertje in de zetel zitten en tv kijken. Sorry.

Neil: Met chips?

Dj Malik: Niall? Seriously?

Lou: Ik begrijp het hoor Maddie.

Hazz: Ok.

U: Hazz? Are you ok?

Hazz: Ja.

U: Zou jij vanavond wel eens kunnen langskomen, ik moet iets vragen.

Hazz: sure

Lou: Harry ❤ Maddie

Neil: #Marry

Hazz: Really?

U: Haha 💀

U: Louis ❤ Samantha

Hazz: #Souis

U: HAHHAHAHAHHA

Lou: WTF?

U: See you than Harry?

Hazz: I'll be there at five!

U: Zayn? Leef je nog?

Dj Malik: Ja hoor.

Neil: Gewoon kijken en observeren.

U: Okay...


'Waarom mocht alleen ik komen?' vroeg Harry. We zaten op de grond in mijn kamer. 'Omdat ik je iets moet zeggen. De afgelopen weken, sinds Parijs waren vreemd. Maar sinds dan begin je meer dan een vriend te worden van mij.' Hij keek me ongelovig aan. 'Mads, bedoel je dat je-' 'Ja Hass, ik houd van jou. Iedere keer dat je in de buurt bent denk ik dat ik ga flauwvallen of dat mijn hart uit mijn borstkas gaat springen of zo. Ik houd van jou.' 'Ik ook van jou.' Zei hij dat nu echt? Hij hield ook van mij! We bogen naar elkaar toe. Dichter en dichter. 

Toen ging de deur open. Het was mijn moeder. 'Waar ligt je vuile was?' vroeg ze en zocht mijn kamer rond. 'Oh.' zei ze toen ze ons zag zitten op de grond. 'Ik kom later wel terug.' zei ze lachend en ging weg. 'Ik ga dan maar weer.' zei Harry ongemakkelijk. 'Eh ja.' zei ik ook ongemakkelijk. 

Hij ging net vertrekken en toen draaide hij zich weer om. 'Volgende week begint de tour, we starten in Londen. Je komt dan ook kijken. Toch?' 'Ja tuurlijk!' 'Ok, kom die dag in de voormiddag  naar mijn huis. Ik stuur dan wel nog een exact tijdstip. Je kan dan voor de show eens backstage.' 'Dat zou ik geweldig vinden.' zei ik stralend. 'Tot dan.' 'Bye.' Had ik hem daarnet goed verstaan? Harry, dé Harry Styles hield ook van mij?


my secret admirerWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu