'Uno!' riep iemand. 'Shhht! Hazz! Stil! Straks maak je haar wakker!' hoorde ik iemand fluisteren. 'Shhht!' fluisterde weer iemand anders. Ik opende mijn ogen. 'Jongens? Wat doen jullie?' Ze zaten "uno" te spelen op de grond. 'Wist je dat er daar nog een kamer is? Dan moeten jullie niet zo stil zijn.' zei ik slaperig. 'We wilden niet dat je zou denken dat we weg waren als we daar zaten.' Ze waren al aangekleed. 'Hoe laat is het?' vroeg ik aan hen. 'Half twaalf.' zei Niall lachend. Ik nam mijn gsm en zag dat ik wel duizend meldingen had op Instagram. 'What the hell?' zei ik. 'Wat is er?' Ik gaf hem mijn gsm. 'Shit shit shit!' schreeuwde hij. 'Wat?' vroeg Zayn. 'Ze weten wie ze is.' zei Louis. 'Kijk niet op social media!' beval Harry. Ik knikte. 'Zet de tv aan.' zei Liam. Niall deed wat hij vroeg, het was het nieuws, in het Frans dus ik verstond er niets van. Ik legde de ondertiteling aan. "One Direction has been spotted with a girl named Madelaine Rowling." Ik zette het op een andere zender maar overal was het hetzelfde. Ik kreeg een melding en zag dat ik een berichtje had van Tom.
11:36
Tom: Sorry Mads, ik had niet zo mogen reageren, je hebt nu wel denk ik genoeg aan je hoofd. Kijk NIET op social media.
U: Het spijt me ook.
Ik kreeg ook een bericht van mijn moeder.
Mams: Oh nee! Schat! Zo erg voor je. Kijk niet op social media. De hele ochtend staan er al mensen voor ons huis.
U: Sorry, ben je ok?
Mams: Ja hoor, iedereen neemt gewoon foto's van ons huis! Ben jij ok?
U: Eigenlijk wel.
Ik keek bezorgd naar mijn gsm. 'Wat is er?' vroeg Louis. 'Al de hele dag staan er mensen voor ons huis.' antwoordde ik. Mijn gsm begon te trillen. Het was Samantha Cooper, mijn baas. Zou ik opnemen? Ik moest wel. 'Hallo met Madelaine.' zei ik toen ik opnam. 'Hoe haal je het in je hoofd om samen met hen naar Parijs te gaan! Geef ze wat ruimte! Je bent ontslagen.' zei ze. 'Maar-' Voor ik mijn zin kon afmaken werd er afgelegd. Ik barstte in tranen uit. 'Wat is er gebeurd?' vroeg Harry. 'Ik ben ontslagen.' 'Wat?' riep Liam verontwaardigd. 'Waarom?' 'Omdat ik hier met jullie ben.' verklaarde ik. Louis nam zijn gsm en begon te bellen en zette het op speaker. 'Hallo? U spreekt met Louis, van One Direction. Spreek ik met de dame die net mijn zus heeft ontslagen? Wij hebben gevraagd als ze mee wou, ze heeft dat niet zelf gevraagd.' 'Is ze jouw zus? Dat wist ik niet.' zei de stem aan de andere kant van de lijn. 'Je hebt haar gekwetst en we willen niet meer met jullie samenwerken.' zonder op een antwoord te wachten legde hij af. 'Hoe ga je nu je videoclips maken?' vroeg ik aan hen. 'We vinden wel iets.' zei Zayn.
***
Die avond maakten we weer een wandeling in Parijs, ik vond het jammer dat we morgenavond alweer gingen vertrekken. 'Ga ik jullie dan wel ooit nog zien?' vroeg ik bang. 'Duh, je bent mijn zus.' zei Louis. Ik begon te rillen, ik was mijn jas vergeten. 'Hier.' zei Harry, hij deed zijn jas af en hing het over mijn schouders. 'Nu ga jij koud krijgen!' riep ik terug. 'Nee hoor.' zei hij maar hij loog want zijn lippen waren al blauw. Ik gaf hem mijn jas terug. 'Nee! Nu ga jij koud krijgen!' riep hij. 'Niet als je een arm om mijn schouder legt.' zei ik terug. Op de weg terug naar het hotel zongen we een paar liedjes. Niet luid natuurlijk, het was meer een soort de tekst fluisteren.
JE LEEST
my secret admirer
ActionMadelaine krijgt een job waarin ze videoclips bedenkt voor 1D. Ze had een broer maar die heeft ze 15 jaar niet gezien tot hij plots opduikt, ze had echt niet verwacht dat het hem zou zijn. Op een dag krijgt ze een berichtje van iemand die verliefd o...