[Madelaine]
Het was alweer twee dagen geleden sinds mijn verjaardag. We waren al aardig ver met de clip. Ik schatte dat we nog zo'n twee dagen zouden moeten filmen en dat dan het monteren kan starten. Ik was het berichtje alweer vergeten en toen kwam er een nieuw berichtje binnen.
22:54
Unknown: Sorry, ik liet je waarschijnlijk schrikken. Dat was niet de bedoeling. Ik moet gewoon iets aan je kwijt. Vanaf het moment dat ik je zag voelde ik een warm gevoel in me. Je bent het liefste meisje dat ik ooit ontmoet heb. Ik houd van je opgewektheid en je lompheid. Ik denk dat ik verliefd op je wordt.
Wat? Wie is dit? Ik moest hierop reageren.
U: WTF? Wie ben jij?
Unknown: Dat zeg ik liever niet. Ik wil niet dat je me de volgende keer als we elkaar zien me niet meer wil spreken.
U: Hoe weet ik zeker dat je geen creepy old dude bent?
Unknown: Je zult me gewoon moeten vertrouwen.
U: Hoe? Ik weet niet eens wie je bent. Ik kan toch geen vreemde vertrouwen.
Unknown: Ik ben geen vreemde. Je kent me heel goed.
U: Mag ik toch gewoon een naam? Zodat er hier niet "unknown" staat. Als mijn moeder dat ziet flipt ze helemaal.
Unknown: Noem me maar James.
U: Is dat je echte naam?
Unknown: Nee.
U heeft "Unknown" veranderd naar "James"
U: Vertel me eens wat over jezelf.
James: Als ik iets over mezelf vertel weet je al wie ik ben. Ik ben bang als je weet wie ik ben we geen vrienden meer kunnen zijn.
U: Je kan het me vertellen. Ik heb geen vrienden.
James: Ouch, ik dacht dat we vrienden waren?
U: Als ik weet wie je bent kan ik je dat vertellen.
Ik kreeg een melding op mijn computer. One Direction had iets op Instagram geplaatst. Ze gaan op tour! OMFG! Ze hadden beloofd me een kaartje te geven. Daardoor was ik James helemaal vergeten.
James: Hallo?
James: Is daar iemand?
James: Madelaine?
James: Wat is er?
James: Is er iets ergs gebeurd?
James: Aarde aan Madelaine.
U: Ik ben hier.
James: Wat was er?
U: ONE DIRECTION GAAT OP TOUR!
James: Ok.
U: Sorry, ik ben wat enthousiast als het over 1D gaat.
James: Ja, ze hebben goede muziek.
U: Niet alleen dat. Ze zijn ook super knap ;)
James: Ze maken ook liedjes hé ;)
U: Ha ha ha (sarcasme is moeilijk in berichtjes) Hun muziek heeft me geholpen in moeilijke tijden.
James: Hoe bedoel je?
U: Vertel ik later wel.
U: Moet gaan.
U: Bye!
James: Madelaine!
James: Ga niet weg!
James: Madelaine?
James: Slaapwel dan.
-De volgende hoofdstukken gaan vooral berichtjes zijn, daarna weer meer verhaal achtig.
JE LEEST
my secret admirer
ActionMadelaine krijgt een job waarin ze videoclips bedenkt voor 1D. Ze had een broer maar die heeft ze 15 jaar niet gezien tot hij plots opduikt, ze had echt niet verwacht dat het hem zou zijn. Op een dag krijgt ze een berichtje van iemand die verliefd o...