[Madelaine]
De volgende dag besteedde ik de meeste tijd aan mijn koffer vullen. Voor de rest deed ik die dag niet veel speciaals. Ik keek eens naar de videoclip van Best Song Ever. Het had al 200 miljoen vieuws! De comments waren ook heel positief.
De dag dat ik zou vertrekken stuurde ik nog een berichtje naar Tom om te vragen als hij kwam eten. Ik vertelde hem over mijn tripje naar Parijs die diezelfde avond zou beginnen. Tom was alles behalve enthousiast. 'Is dat wel een goed idee? Als minderjarig meisje met vijf volwassen jongens naar Parijs?' had hij gezegd. 'Jij bent toch ook volwassen!' kaatste ik terg. Tom was een jaar ouder dan mij maar had een jaar moeten blijven zitten door zijn dyslexie. 'Ja maar mij ken je al lang. Voor mij zijn ze zo goed als vreemden. Ik vertrouw het niet Mads.' 'Wat denk je dat ze zullen doen? Ze zijn mijn vrienden. Net als jij, ik dacht dat vrienden elkaar steunden?' beet ik hem toe. 'Ik ben gewoon bezorgd.' 'Ik heb je bezorgdheid niet nodig!' snauwde ik. 'Verdomme Mads! Ik wil gewoon het beste voor je!' 'Ja hoor! Je verbied me gewoon om te gaan!' 'If you're so sure that everything will be great you should go, but don't complain afterwarts.' zei hij en stond op. 'Maybe I don't even need you!' 'Zeg dit nu niet Mads!' 'I just did.' Hij rolde met zijn ogen. 'Now I understand why nobody likes you.' mompelde hij. 'Say that again?' 'Als je zo blijft verderdoen ga je altijd alleen zijn.' zei hij. 'Ik ben niet alleen, ik heb de jongens.' 'De jongens.' zei hij sceptisch. 'Dus dat is het? You're jealous.' 'I'm not-' 'Yes you are!' 'Fuck it Mads!' zei hij en liep weg. Ik had net mijn beste vriend verloren.
JE LEEST
my secret admirer
AcciónMadelaine krijgt een job waarin ze videoclips bedenkt voor 1D. Ze had een broer maar die heeft ze 15 jaar niet gezien tot hij plots opduikt, ze had echt niet verwacht dat het hem zou zijn. Op een dag krijgt ze een berichtje van iemand die verliefd o...