"Son of a bitch"

28 4 7
                                    

[Madelaine]

Daar was het dan, het geluid. Het vreselijkste geluid in het universum. Mijn wekker. Vandaag weer gaan werken. Ugh. Ik was toch een Directioner? Straks zie ik ze weer en ik zag er echt tegen op. Misschien is het omdat ik ze niet vertrouw door James. Maar als één van hen James was zouden ze het me toch vertellen? Toch?

Ik stond op en ging douchen. Ik voelde me gewoon en koos een zwart jurkje voor vandaag met hoge laarzen.

het kleedje:

Op de een of andere manier vertrouwde ik James dan weer wel, ik wist niet wie hij was maar hij was er voor me, altijd

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Op de een of andere manier vertrouwde ik James dan weer wel, ik wist niet wie hij was maar hij was er voor me, altijd. Natuurlijk was ik niet zo close met hem dan met Tom, die de afgelopen dagen zowat in mijn huis gewoond heeft.

Toen ik aankwam op het werk was iedereen er al. Het was vijf voor tien dus ik was goed op tijd. Ik ging in de salon zitten bij de rest. Er was nog een plaatsje tussen Niall en Louis dus ik ging daar zitten. John en Samantha kwamen aangelopen. 'De videoclip is af.' zei John trots. 'De komende dagen gaan we iedere dag een soort van voorstelling maken van elk personage. Maar eerst kijken we naar de videoclip kijken.' zei Samantha. 

Ze nam haar laptop, zette die op tafel en startte het filmpje. We moesten veel lachen. 'Het was inderdaad een fantastisch idee!' zei Zayn tegen mij. De anderen knikten instemmend. Wat ik niet had verwacht is dat Niall zou recht staan en vervolgens voor mij op 1 knie zou gaan zitten.

Was Niall James? Ik kon toch niet met hem trouwen? Ik kende hem pas en ik ben 17! 'Liefste, mooiste en slimste Madelaine wil je...'

~~~~~~~~~~Einde~~~~~~~~~~

Als je een deel twee wilt van het verhaal moet je stemmen! Ik maak pas een nieuw als er 3O stemmen zijn.


















Just kidding! (Je hoeft ook niet te stemmen! Dat maakt mij niets uit.)

'Liefste, mooiste en slimste Madelaine, wil je mijn veters strikken?' Ik haalde opgelucht adem. 'Natuurlijk.' zei ik. De jongens kregen de slappe lach. 'Je had je gezicht moeten zien!' schreeuwde Louis. 'Was dit jouw idee?' vroeg ik verontwaardigd. Hij glimlachte trots. Son of a bitch. 'Kunnen we verder?' vroeg John. 'Natuurlijk.' zei ik beschaamd. We hadden die dag een introductiefilmpje gemaakt en gepost over Leeroy, het personage van Liam.

my secret admirerWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu