[Madelaine]
(Eventjes voor de duidelijkheid. In het verhaal is het nu ongeveer 21:00)
Hij bleef me maar sturen dat ik moest antwoorden. Ik had het werk gebeld en gezegd dat ik ziek was. Ik zat nu al drie dagen op mijn kamer. Mijn moeder wist niet wat er aan de hand was. Ik zou het ook niet vertellen want ze zou toch maar zeggen dat het mijn eigen schuld was. Ik had haar gezegd dat we een paar vrije dagen hadden gekregen en ik daarom thuis was. Tom was ook eens langsgekomen en ik had hem toen alles verteld. Hij leefde met me mee.
De bel ging. Mijn moeder deed open. 'Madelaine! Het is voor jou!' schreeuwde ze. 'Wie is het?' schreeuwde ik terug. 'Louis!' 'Ik ben niet thuis!' 'Hij wil met je praten! Hij gaat niet weg tot je hem hebt gesproken!' 'Ok, stuur hem dan maar naar boven!'
Even later werd er op de deur geklopt. 'Je had niet moeten komen.' zei ik. 'Je posters zijn weg.' merkte hij op. Ik had inderdaad mijn posters van mijn muren gehaald. Ze zaten nu in de onderste lade van mijn bureau. 'Maddie, wil je alsjeblieft met hem praten? Hij is zichzelf niet meer. Hij wil zelfs de band verlaten. Hij eet niets meer en zijn ogen zijn rood.' zei Louis. 'Is het zo erg?' vroeg ik verbaasd. Hij knikte. 'Ok, ik wil dan wel met hem praten, maar ik weet niet als ik het hem ooit kan vergeven.' 'Probeer het.' zei hij. 'Kan je hem bellen?' vroeg ik aan Louis. 'Ik heb zijn nummer geblokkeerd.' Hij knikte en nam zijn gsm. 'Hallo, ja met Louis. Ze wil praten. Kan je nu naar haar huis komen? Hij legde weer af. 'Hij zei dat hij hier binnen 10 minuten is. Ik ga maar weer.' zei Louis. Ik knikte kort. Hij stond op en vertrok even later ging de bel weer. Mijn moeder deed weer open. 'Madelaine! Het is voor jou!' riep ze redelijk geïrriteerd. 'Wie?' riep ik terug. 'Die andere van One Direction!' 'Stuur hem naar mijn kamer!'
Er werd op de deur geklopt. 'Kom binnen.' zei ik. Hij zag er inderdaad mager uit. Zijn ogen waren rood en niet meer groen. Zijn bruine haren staken onder zijn beanie uit en zagen er vettig uit. Hij had nog steeds dezelfde kleding aan als drie dagen geleden. 'Hey Mads.' zei hij schor. Ik liep naar hem toe en omhelsde hem.
'Sorry Harry.'
JE LEEST
my secret admirer
AksiMadelaine krijgt een job waarin ze videoclips bedenkt voor 1D. Ze had een broer maar die heeft ze 15 jaar niet gezien tot hij plots opduikt, ze had echt niet verwacht dat het hem zou zijn. Op een dag krijgt ze een berichtje van iemand die verliefd o...