Selaamm
Yeni bir bölüm ile karşınızdayım ❤️
Yorum yapıp düşüncelerini belirtmeyi unutmayın lütfen❤️Bölüm şarkısı : Cem Adrian,Mark Eliyahu -Derinlerde
Lal ve Hazer temsili ❤️
Sizi seviyorum❤️
İyi okumalar❤️Bu arada 2K olmuşuz ! Duygusal bir topum şu an ❤️
...
"Nasıl tokatladım onları görün değil mi Lal'im?"
Başımı tıpkı 50 kere aynı soruyu sormamış gibi salladım. 50 kere aynı soruyu sormuş aynı cevabı 50 kere almasına rağmen tam bir kere daha soracaktı ki
'YETER' diye bağıran gözlerimi ona çevirdim."Tamam tamam" dedikten sonra tekrar konuştu:
"Sadece senin tarafından onaylandığımı bilmek hoşuma gidiyor"Ya ne alaka ?! Ne alaka ?!
"Ya ne alaka ?!" Hazar duygularıma tercüman olarak Hazer'e bağırdığında ellerimi kaldırdım ve Hazer'e dönüp.
"Çok şükür, Allah'ım Bismillah" dedim.
Ediz ve Safir kahkaha atarken Hazer donmuş bir şekilde ellerime bakıyordu.
Hazar , Ali , Sarp ve Yusuf ise muhabbetten çok uzak kalmıştı.
"Ne dedi ? Ne dedi" Hazer gözlerini kısarak bana baktı.
"Demek öyle küçük" beni birden belimden tutarak omzuna attı ve kenarında olduğumuz denize doğru ilerlemeye başladı.
Atmazdı beni değil mi?
Atarsa çok gülerdim çünkü."Lafını geri al!" başımı iki yana sallarken gülüyordum.
Ediz'in derdi ise bambaşkaydı:
"Hazer dikkat edin!" Hazer başını onaylarcasına sallarken benimle aynı tondaki gözlerini benden ayırmadı.Bacaklarımı denize doğru saldığında ona sıkı tutunmakla uğraşmadım. Beni atmayacağını biliyor , ona güveniyordum.
"Lafını geri al!" dedi kahkaha atarken ben de ellerimi omzundan çekip "Asla" dedim.
Hazer kaşları çatık bana bakınca şirin olduğunu düşündüğüm bir gülümseme yolladım.
Gülümsememi görünce bakışları yumuşadı ardından beni kendine çekerek sıkıca sarıldı ve konuştu:
"Benden sıkıldın mı sen ?" şaşkınca ikizime baktım.
"Hayır asla! Neden böyle düşündün ?" dedim üzgünce.Eğer ona böyle hissettirdiysem çok üzülürdüm çünkü benim için çok değerliydi ve kendini böyle hissetmesi onun değil benim suçum olurdu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LAL
ChickLitBenim ruhum delik delikti. Biri benim anahtarımı bulup açsa ve o ruhu çıkarsa , ruhumun üzerindeki yanık izlerinden , hayal kırıklığı izlerinden , acı izlerinden doğan büyük delikleri görürdü. Bense o ruhu içimde taşıyandım. Simay İpek •19/12/21• •...