9.Bölüm: Yıllar Sonraki Mutluluk

109K 4.8K 2.6K
                                    

Selaaammm ❤️
8. Bölüm biraz kısa olmuş ama haftasonları günde iki bölüm atacağım.

Yani bugün bir bölüm daha gelecek.

BU ARADA LAL 1K OLMUŞŞŞ !!!!

O kadar mutlu oldum ki anlatamam ve tabii bu sizin sayenizde oldu o yüzden size çookk teşekkür ederiimm❤️❤️❤️

Sizi seviyorum.❤️

Bölüm şarkısı : Işıkları Söndürseler Bile

Bölüm şarkısı : Işıkları Söndürseler Bile

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bölüm fotoğrafımıızz ❤️

İyi okumalar❤️
...

Derin bir sessizlik.
"Ne dedi o ?" Ediz'in korkunç derecede sakin ama öfkeli sesini duyduğumda Latif'in elini biraz daha sıktım bir yandan da hafifçe arkasına geçmiştim.

"Sen şimdi bunca yıl sonra geliyorsun ve kız kardeşimizi bizden alacağını mı söylüyorsun? Doğru mu anladım?"

Kız kardeşimiz.

Latif'in göğsü inip kalktı ardından "Aynen öyle dedim. Onu alacağım"

"Lan !" Ediz'in, Latif'in üzerine atladığı gibi Umay Hanım çığlık atmıştı. Abi topluluğu ve Rasim Bey ayırmaya çalışıyordu.
Latif beni hafifçe Safir abime ittirdi.

Safir abim inanılmaz bir çeviklikle kolumdan tutarak yüzünü bana eğerek başımı göğsüne yasladı ama bakmaya devam ettim. "Bakma güzelim"

"LAN BİZ KAÇ YILDIR SENİN HASRETİNLE YANIP TUTUŞUYORUZ"
Latif'i yakalarından çekiştiriyordu.

"Lan ben kaybolduktan 2 ay sonra bizim çocuğumuz öldü dediniz! Ben hayattaydım ! Gelip beni almanızı bekledim ben ! Siz benden vazgeçtiniz !"

Ediz abimi göğsünden sertçe ittirdikten sonra öfkeli bir soluk aldı.

"Yeter ! Allah kahretsin yeter!" Hazar bağırıyordu ve Latif'i tutmaya çalışıyordu ama nafileydi.

Ben uzakta Safir abimin göğsünde olanları izliyordum.

O an Sarp aydınlanmış gibi konuştu.

"Siz!" Parmağıyla Latif ve beni gösterdi.
Latif hemen önüme geçerek beni arkasına aldı.

"Ne olmuş bize ?" Sarp kafasını iki yana sallayarak hızla konuştu.

"O gün ! O gün sen Lâl'i hastaneye getirdin ! Lâl baygındı her yerinde kan vardı !"

Tüm gözler bana dönerken yerime daha çok sindim. Ben hayatım boyunca hep o pozisyondaydım zaten ama Latif ne alakaydı ?

Sorar gözlerle Latif'e baktım.
"Ben Lâl'i geçen sene öğrendim"
Herkesten koca bir "NE?" nidası çıkarken benden de nefes sesi çıkmıştı.
Latif beni daha çok arkasına alarak konuştu.

LALHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin