Hellooo ben geldimm ❤️
Nasılsınız ? Nasıl gidiyor hayat ?
Bölüm şarkısı: Çağan Şengül-Küçüğüm (şarkı önerisi için @kaplannak38'e teşekkürler❤️)
Diğer bölüm şarkımız : Yüzyüzeyken Konuşuruz-Dinle Beni BiKitabımızın simgesinin 🧜🏻♀️🌸🍌 olmasında karar kıldım laçsldöeltmg.
Bence manidar🍌🍌🍌🍌
Bölüm fotoğrafımız :
İyi okumalarr ❤️
...
Kahvaltımı hızlı hızlı yaparken herkesin gözlerini üzerimde hissediyordum.Fakat dikkatimi bundan daha çok çekecek başka bir şey vardı : Safir yoktu.
Kimse bu konu hakkında ağzını açmamış , bana çaktırmamaya çalışmıştı ama yememiştim.
Sabahtan beri ona mesaj atıyordum ama görüldü bile atmıyordu vicdansız.
Kahvaltım bitince Hazer'e dönüp "Hadi gidelim" dedim. O da bunu bekliyormuş gibi anında ayağa kalkarak herkese "Bon appétit" demişti.
Havanı yesinler.
"Sana da bon bon oğlum" dedi babam gülerek. Babamın yanına giderek yanağından öptükten sonra ben de ellerimi kaldırıp "Afiyet olsun" demiştim.
Onlarda bana baş salladıktan sonra Hazar'a dönüp gülümsedim ve elimi sallayarak Hazer'in kolunun altına girdim.
Bugün çok mutluydum !
Şoför abiye selam verdikten sonra benim kapımı açmasına izin vermeden kapıyı açarak ona gülümsedim ve arabaya bindim.
Hazar da yanıma bindikten sonra gülümseyerek kulaklıklarını çıkardı ve birini bana takarak bir şarkı açtı.
Çağan Şengül - Küçüğüm
Ona gülümseyerek biraz daha sokuldum ve başımı omzuna koydum.
İlk defa okuldan çıkmak için dakika sayacaktım.
Çünkü sonunda ikizlerimle eğlenmek vardı!...
Olay gecesi
Yusuf DemirSakin olmalıydım.
Sakin olmazsam insanlar benden şüphelenirdi.
O adamın kıyameti olacaktım. Umarım yaptığım şey yüzünden Lâl bana tavır almaz , benden uzaklaşmaz en önemlisi benden korkmazdı.
Küçüğüm affet
Siyah kapüşonumu başıma geçirdikten sonra gözyaşımı hızlıca sildim.
Bir an duraksadıktan sonra cebimden telefonu çıkarıp rehberden Doruk'u buldum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LAL
ChickLitBenim ruhum delik delikti. Biri benim anahtarımı bulup açsa ve o ruhu çıkarsa , ruhumun üzerindeki yanık izlerinden , hayal kırıklığı izlerinden , acı izlerinden doğan büyük delikleri görürdü. Bense o ruhu içimde taşıyandım. Simay İpek •19/12/21• •...