O kadar gururlu bir anneyim ki şu an...
1 milyon evet...1 milyon...
6 ay geçti , koca 6 altı ay.
Neler oldu neler...Hayatımda sıradan bir kitabı yazdığıma inandırıldım önce. Meğer hayatımın en büyük 'İyi ki'si' olacakmış. Çok öğretici oldu ama! Beni sevenlerle , destekleyenlerle , yorumlarını esirgemeyenlerle , her daim yanımda olanlarla daha sağlam bir yolda ilerleyeceğimi öğrendim. Lâl'in mutluluğu için yeryüzünü altüst ettiler. Daha önce yaşamış olmayı dilerdim bu 6 ayı. Unutmayacağım, ölene kadar her daim sevgiyle , aşkla , şevkle , gururla , umutla ,mutlulukla hatırlayacağım...Bu kitaba başlarken büyük umutlarım vardı. Hiçbir zaman kitap yazmayı boş bulduğum zamanlarda kenara köşeye sıkıştırmaya çalışmadım. Hep üstüne düştüm ve sonunda ilk hedefimizi başarı ile ağlayarak gerçekleştirmemizin haklı gururu içerisindeyim.
Bu 1 Milyon kişi sizsiniz , sizin düşünceleriniz , sizin hisleriniz ve sizin desteğiniz ile buralara geldik.
Bu kitap her zaman söylediğim gibi sadece benim değil bizim kitabımız. Kitabın içerisindesiniz, kitabı benimsediniz her biriniz bir paragrafta kendinizi buldunuz tıpkı benim gibi.
Ben sadece yazıya döküyorum.
Bir de kitabın adını DELİ'den ÇiÇEKLERE LÂL MEKTUPLAR diye değiştiriyormuşum laçqpsöwmrf
O zamann
Çiçek'imize , Hazer'imize , Hazar'ımıza , Balık Adam'ımıza , Peter Pan'ımıza , Safir Gözlü Şövalye'mize , Muz Kral'ımıza ve tabi ki boklarına lwiwleme, Zümrüt Gözlü Şövalye'mize , Umay Başkan'a , Cino Rasim'e , Kara Kalem'li Adam'a , Doruk'a , Metin2'ye , Harley'e , Dost'a VE TABİ Kİ SİZE SELAM OLSUN!
SİZİ ÇOK SEVİYORUM ! İYİ Kİ VARSINIZ! İYİ Kİ SİZ VARSINIZ!
-Deli'niz...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LAL
ChickLitBenim ruhum delik delikti. Biri benim anahtarımı bulup açsa ve o ruhu çıkarsa , ruhumun üzerindeki yanık izlerinden , hayal kırıklığı izlerinden , acı izlerinden doğan büyük delikleri görürdü. Bense o ruhu içimde taşıyandım. Simay İpek •19/12/21• •...