Ben geldimm❤️
Nasılsınız, nasıl gidiyor? Üniversite sınavının sonuçları açıklanmış, nasıl? Benim eh işte.
Bölümlerde oyları arttıralım çiçeklerim, 1K yı geçelim oylarda...
Birinci bölüm şarkısı: Cem Adrian,Hande Mehan- Ah Bu Şarkıların Gözü Kör Olsun
İkinci bölüm şarkısı: Arctic Monkeys- 505
Üçüncü bölüm şarkısı: Zeki Müren- Sevemez Kimse Seni
Gelişmelerden haberdar olmak için profilimi takibe alabilirsin!
Lâl Çiçek Demir:
İyi okumalar güzel çiçek!
...
"Kim bu Lâl Çiçek Demir?" doktorun kolları deli olduğu gerekçesiyle bağlı olan kıza sorduğu soru kızı gülümsetti.
"Ediz Demir'in kızı, Ali Demir'in Küçük Fare'si, Safir Demir'in küçüğü, Sarp Demir'in Wendy'si, Yusuf Demir'in Küçük Annesi, Hazar Demir'in canı, Hazer Demir'in sessizliği, Rasim Demir'in Narin Çiçek'i , Umay Demir'in kopyası, Lale Alkan'ın çiçeği ve Kartal Uygar'ın Lotus Çiçek'i...
Doktorun dudakları büküldü. İğnesine ilacı enjekte ederken "Ediz çok öfkeli demiştin değil mi?" dedi.
Deli kız gülümsedi. "Öfkeli, Lâl'in Öfkeli Oğlu."
"Bana biraz kardeşleri anlatsana?" Deli kafasını tamam anlamında salladığında başını iki yana oynatarak yüzünün önüne gelen kumral, aralarında doğal kızıl parıltılar olan saçlarını savurdu.
"Ediz Demir..." dedi iç çekerek. "Belki de görüp görebileceğin en psikopat kişiliktir. Hoş o da bir deli. Benim gibi. Fazlasıyla öfkeli, öfkesi doğuştan. Bu hayata karşı kim sevgi dolu olur ki zaten?" dudaklarını büzdü. "Ediz'e giden yol Lâl'den geçer, asla değişmez, kanun gibidir bu. En değerlisi Lâl'dir ve onun canının bir şey yüzünden sıkıldığını anladığı an tüm dünyanın canını alır. Öyle bir adam Ediz...Baba gibi ama sadece Lâl'e. Onun her şeyi Lâl'e..."
Doktor başını aşağı yukarı salladığında Deli devam etti. "Ali Demir..." güldü. "Belki de en kıyamadıklarımdan, dehşet derecede çalışan bir zekâsı var; çok salak gibi görünüp aslında her olayı anında anlayan birisidir Ali. Egoludur, umursamazdır ama çok iyi bir insan ve abidir. Fakat," dedi Deli gözlerini kocaman açarak. "Öfkelendiğinde korkulması gerekenlerden..." başını iki yana salladı. "Bir de muzu çok sever canım, bayılır muz yemeye..." Deli güldü.
Doktor küçük bir kahkaha attığında Deli sıcacık bir tebessümü dudaklarında misafir etti. Sırada en hayran olduğu vardı.
"Safir Demir..." dedi hayran bir ifadeyle. "İnanılmaz birisi, tanısan var ya dibin düşer!" Deli kıkırdadığında doktorun gözleri kısıldı. "Öyle bir şefkati var ki..." deyip gözlerini kapattığında doktor "Çok mu naif birisi?" dedi. Deli güldü. "Sadece ailesine," iç çektikten sonra devam etti. "Görüp görebileceğin en anlayışlı, en iyi, en mükemmel insandır Safir Demir. Ama onu anlatmaya kelimelerim yetmiyor Doktor, sen anla olur mu? Safir Demir , Üç Noktaların Adamı çünkü..."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
LAL
ChickLitBenim ruhum delik delikti. Biri benim anahtarımı bulup açsa ve o ruhu çıkarsa , ruhumun üzerindeki yanık izlerinden , hayal kırıklığı izlerinden , acı izlerinden doğan büyük delikleri görürdü. Bense o ruhu içimde taşıyandım. Simay İpek •19/12/21• •...