Tae: A ze mną się nie przywitasz?
Odwróciłam się powoli w stronę chłopaka, który stał uśmiechnięty ze skrzyżowanymi na klatce piersiowej rękami.
T/I: Taehyung? Jin, nic nie mówiłeś, że on przyjdzie.
Tae: A źle, że przyszedłem?
T/I: No jasne, że nie, ale-
Na dłuższą chwilę się zacięłam, a V zaczął się ze mnie śmiać.
T/I: A co Cię tak bawi, jeśli można wiedzieć?
Tae: To mnie bawi, że wyglądasz jak rzodkiewka.
T/I: Ja- chwila, serio?
Dotknęłam dłonią swojej twarzy, która faktycznie była czerwona i ciepła.
T/I: Ookej, to ja już chyba pójdę.
Klepnęłam Yeri w plecy na znak, że ma iść razem ze mną, więc obydwie poszłyśmy szybko do mojego pokoju.
T/I: Dobra, siadaj.
Yeri: Co tutaj robi Twój chłopak?
T/I: Właśnie nie wiem.
Tym razem Yeri wybuchła śmiechem, a ja nie ogarniałam dlaczego. Po chwili zrozumiałam.
T/I: Moment...ŻE JAK POWIEDZIAŁAŚ?!
Yeri: Tak, że nawet nie zwróciłaś na to uwagi.
T/I: Ach tak? A co ja mam powiedzieć o Tobie i Jin'ie?
Yeri: A-ale że o co chodzi?
T/I: Mhmm ja swoje wiem kochanie.
Jin: O czym tu się odbywa dyskusja?
T/I: AAA! Jezu, Jin, Ty jesteś duchem czy co?!
Jin: Haha spokojnie, dopiero tu przyszedłem. Chciałem tylko się zapytać, czy nie jesteście głodne, bo razem z Tae pizzę zamawiamy.
T/I: Oo, to nam też zamówisz proszę?
Jin: No jasne, nie ma problemu. Yeri, Ty jaką chcesz?
Yeri: Pepperoni? ~spytała z uśmiechem patrząc się na mnie~
T/I: O, dokładnie tak!
Jin: No dobra, to ja spadam, a jak jeszcze czegoś będziecie potrzebowały, to jestem z Tae w salonie.
Jeszcze spojrzał uśmiechając się na Yeri, co ona odwzajemniła, po czym wyszedł.
Yeri: Chyba mam zawał.
T/I: Mhm właśnie widzę.
Yeri: Co?
T/I: W lustro sobie spójrz.
Dziewczyna tak jak powiedziałam, poszła do lustra, gdzie zobaczyła, że jej twarz wyglądała tak, jak moja jeszcze niedawno.
Yeri: O w dupę jeża aż tak to widać?!
T/I: Najwyraźniej tak.
Yeri: Dobra dobra, tak się ze mnie śmiejesz, a kiedy gadałaś niedawno z Taehyungiem to sama wyglądałaś jak rzodkiewka.
Rozmawiałyśmy jakieś pół godziny, aż dotarła do nas zamówiona wcześniej pizza. Po zjedzeniu jej Yeri była u mnie jeszcze około godzinę, a po jej wyjściu przygotowałam się na następny dzień.
3 miesiące później
CDN...
CZYTASZ
"Taehyung~ moja jedyna miłość..." ~ Kim Taehyung & Park Jimin x Reader ff
Fanfiction18-letnia dziewczyna przychodzi do nowej szkoły. Czeka tam na nią wiele nowych przyjaciół i miłości- tych przelotnych, jak i prawdziwych. #1 w kpopidols (19.01.2022)