Hoofdstuk 14

502 9 0
                                    

"Kan je me echt niet vertellen waarvoor dit is?" Roep ik vanuit de badkamer naar Myron. "Nee, maar je gaat het heel leuk vinden" roept ze terug. Ik loop naar mijn kast en Myron zit daar al op het bankje. "Wat moet ik aan?"
"Iets nets" zegt ze terug. "Daar heb ik wat aan" ze lacht en ik zoek veder. Na een paar outfits heb ik het gevonden.

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

De outfitIk doe nog wat sieraden om en doe mijn haar

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

De outfit
Ik doe nog wat sieraden om en doe mijn haar. Ik loop mijn kleding kast uit en Myron kijkt geschokt. "Perfect" zegt ze nadat ze me in zich heeft opgenomen
"Dankje" zeg ik en ik geef haar een knuffel. "Zullen we gaan?" Vraagt ze.
"Is goed" ik pak mijn tas en we gaan naar de auto.

Noel:
Ik zit op de bank en ik krijg weer een appje van Myron.
Myron😝
We zitten in de auto

Oké ik ga de laatste dingen voorbereiden.

Is goed maatje
Ik app als we er bijna zijn, dan kunnen enzo en Thijs nog weg.

Is goed
Dankjewel Myron

Graag gedaan!

Ik vertel de jongens dat ze onder weg zijn en we treffen de laatste voor bereidingen. 40 minuten later krijg ik een berichtje.

Myron😝
We zijn even gestopt om te tanken, ik ben nu aan het afrekenen dus we komen ietsjes later

Is goed

Ik leg mijn telefoon weer weg, niet eens 10 seconden later krijg ik een nieuw berichtje dit keer van iemand anders.

Em💕
Heyy No Hoe gaat ie?
We zijn weer onderweg naar huis.

Ik krijg een glimlach op mijn gezicht en stuur snel wat terug.

Heyy Em, het gaat goed hoor.
Tot straks 💕

💕

Ze stuurt als laatste een hartje en ze gaat offline, ze gaat weer verder rijden.
Ik begin steeds zenuwachtiger te worden. Ik besluit om even TikTok te kijken om afleiding te zoeken. 10 min later krijg ik het appje dat ze er bijna zijn. Enzo en Thijs wensen me succes en gaan weg. Nu is het wachten

Emma:
We moeten tanken en Myron is naar binnen gegaan om af te rekenen. Ik besluit om Noël een appje te sturen omdat ik het vandaag niet heel veel heb gesproken.

No💕
Heyy No Hoe gaat ie?
We zijn weer onderweg naar huis.

Ik wacht zijn antwoord af.

Heyy Em, het gaat goed hoor.
Tot straks 💕

💕

Ik stuur snel een hartje omdat Myron al weer terug is. We rijden weer veder.
"Enzo haalt mij op, ga jij maar naar binnen" zegt Myron als ik heb geparkeerd. "Ohh, oke" zeg ik en ik stap uit. "Tot vanavond" is het laatste wat we nog tegen elkaar zeggen.

Leuker dan verwacht ft. Noël Dekkers Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu