"We zijn er!" Zegt Myron enthousiast wanneer we bij een gebouw aan komen dat schijnbaar de studio is. We lopen met zijn zessen naar binnen en worden gegroet door een lieve vrouw. Ze verteld ons wat we moeten en gaan doen vandaag. Eerst gaan Myron en Enzo met zijn tweeën het ziet er super gezellig uit. Na een kleine twintig minuten zijn ze klaar en zijn Janneke en Thijs aan de beurt. Ondertussen staan Noël en ik ons om te kleden.
"Ik heb er echt zin in!" Zegt hij enthousiast terwijl hij zijn hoofd door het gordijn van mijn omkleedhokje steekt.
"Ik ook" zeg ik terwijl ik hem een kusje geef en zijn hoofd weer uit het hokje duw.
"Jullie kunnen komen hoor" zegt de vrouw vriendelijk. We lopen naar haar toe en beginnen de shoot. Ook wij zijn na een tijdje klaar. Als we weer buiten staan besluiten we om wat te eten.
"Wanneer krijgen we de resultaten?" Vraagt Thijs.
"Vanavond al, ik ben echt benieuwd!" Antwoord ik terwijl ik een flesje drinken uit het schap pak. Als we hebben afgerekend rijden we terug naar het huisje. Dit is de een na laatste dag dat we hier zijn ik vindt het best jammer want ik weet dat ik Noël de aankomende weken weinig ga zien in verband met onze examens. We gaan sowieso elke dag FaceTime en appen maar alsnog. Ik ben nu elke dag met hem en kan met hem slapen, en dan is dat er ineens niet meer.
"Wat is er?" Vraagt Noël aan mij.
"Niks bijzonders" zeg ik met een klein glimlachje.
"Em, ik zie het aan je vertel wat er is" zegt hij en hij komt naast me zitten.
"Ik was gewoon na aan het denken over de komende tijd met onze examens enzo" zeg ik met een zucht "en ik vind het gewoon jammer dat we elkaar bijna niet gaan zien" ga ik veder.
Hij slaat een arm om me heen.
"Ik vind het ook echt vervelend, maar we gaan allebei slagen en daarna kunnen we voor altijd samen zijn" zegt hij. Het is een tijdje stil.
"No" zeg ik.
"Mhm"
"Als we beide geslaagd zijn, wil je dan samen gaan wonen?" Vraag ik.
"Ja, heel graag" zegt hij enthousiast en hij geeft me een zoen.
"Noël, Em komen jullie?" Hoor ik Janneke roepen van beneden.
"We komen!" Roept Noël en we staan op.
"Wat is er?" Vraag ik als we beneden komen.
"De resultaten zijn er!" Zegt Enzo enthousiast. Ik word meteen vrolijk en we openen snel de mapjes met foto's. Iedereen heeft wat foto's met zijn tweeën en ook nog van onze pupillen. We bekijken de foto's en ze zijn super leuk geworden.
"Kan je de foto's van de pupillen eens laten zien" zegt Thijs en we kijken met zijn allen aandachtig naar iedereen zijn oog. Als we alle foto's hebben bekeken gaan Noël en ik samen naar onze slaapkamer waar we de foto's gaan uitzoeken die we willen plaatsen.
"Jij hebt echt super mooie ogen" zeg ik tegen Noël als ik bij zijn foto aankom.
"Nee jij hebt veel mooiere kijk hoe fel" zegt hij met een glimlach.
"Is het goed als ik deze plaats?" Vraag ik aan hem. Hij stemt in en ik plaats de foto's. Na het avondeten zijn we naar de bios gegaan en daarna meteen naar bed.
De foto'sNoël zijn pupil
Emma haar pupil
JE LEEST
Leuker dan verwacht ft. Noël Dekkers
RomanceVerhaal over Noël Dekkers en Emma Koops (Zelf bedacht verhaal) "Ik had nooit verwacht dat we hier samen zouden komen" IK SCHRIJF MIJN VERHAAL HOE IK HET ZELF PRETTIG VIND OM ANDERE VERHALEN TE LEZEN: afbeeldingen, en het gaat een beetje snel dit do...