"Ben je klaar?" Vraagt Noël aan me vanuit de slaapkamer.
"Bijna" zeg ik. Ik trek snel mijn rok over mijn bikini heen. Ik borstel mijn haar uit en loop naar de gang. Als ik mijn schoenen aan heb kijk ik nog een keer in de spiegel en dan lopen we de kamer uit.De outfit
Ik loop de kamer uit met Noël achter me. Als ik net de deur uit loop zie ik dat Enzo om het hoekje staat. Ik ga snel aan de andere kant van de deur staan.
"GOEDEMORGEN MAARTJE!" schreeuwt enzo super hard. Noël schrikt zich dood en valt bijna over zijn eigen benen. Hij laat ook de spullen in zijn hand vallen. Ik trek de deur dicht en pak daarna wat spullen op.
"Emma, je telefoon" hoor ik Myron zeggen. Ik kijk naar Myron en ze wijst naar mijn telefoon die denk ik wel zes meter verderop ligt. We moeten allemaal lachen en ik ren rustig naar mijn telefoon toe. Ik pak hem op en kijk op het scherm.
"Niks mis mee" zeg ik als ik hem goed heb gebestudeerd. Ik kijk naar mijn hoesje en moet meteen weer lachen omdat er allemaal foto's op staan van Enzo, Myron, Thijs en natuurlijk Noël.
We ontbijten en gaan terug naar onze kamers, omdat het onze laatste dag hier is gaan we winkelen en zwemmen. Ik pak mijn zwemspullen en stop ze in een grote strandtas bij die van Noël. We lopen naar de auto en rijden naar een dorpje. Na een tijdje winkelen maken Noël en ik wat foto's.
"Jullie lijken echt op een Grieks koppel" zegt enzo terwijl hij foto's maakt. Myron, Noël en ik schieten in de lach.
"Ja,wat. Het is toch zo?" Zegt enzo verontwaardig.
"Ja wel een beetje" zegt Myron als ze is bijgekomen van het lachen. Na een kwartiertje denk ik dat we wel een paar goede foto's hebben en gaan we naar een restaurantje. Als we aan het wachten zijn op ons eten bewerk ik het licht van de foto een beetje en laat hem aan Noël zien.
"Super leuk, stuur ze ook door naar mij" zegt hij.
"Tuurlijk" zeg ik en stuur ze meteen door. Ik plaats de foto's op mijn insta en we gaan eten. De rest van de middag zijn we gaan zwemmen op een prachtig strandje. Na een tijdje ben ik best moe en besluit ik om op de kant te gaan zonnen.
Noël
"Het is vijf uur" zegt Enzo
"Ohh, dan moeten we zo wel terug om ons om te kleden zodat we uit eten kunnen" zegt Myron.
Ik ben te erg in gedachten dat ik het niet echt hoor.
"Maatje" zegt enzo terwijl hij arm om me heen slaat.
"Zullen we zo gaan?" Vraagt hij aan mij.
"Kunnen jullie niet alvast gaan dat Emma en ik zo komen?" Vraag ik omdat Emma nog aan het slapen is.
"Is goed!, zeven uur in het restaurant" zegt Myron en ze vertrekken. Ik ga op mijn handdoek liggen en kijk naar Emma. Wat is ze toch prachtig denk ik bij mezelf. Ik maak een foto van haar en plaats hem op mijn story.De story
Ik maak haar wakker en ze gaat rechtop zitten. We zitten ongeveer tien minuten en dan begint ze met praten.
"Ik had nooit verwacht dat we hier samen zouden komen" zegt ze.
"Ik ook niet, maar je bent nog leuker dan verwacht" zeg ik en ik geef haar een kus op haar voorhoofd. We staan op en gaan terug naar het hotel. We kleden ons om en na een tijdje komt ze uit de badkamer.
"Leuk?" Vraagt ze aan me en ik kijk naar haar.
"Prachtig" zeg ik en ik loop naar haar toe en geef haar een kus.Emma
Ik trek mijn schoenen aan en we lopen naar het restaurant. Ik heb geen goede outfit aangedaan omdat we naar een chique restaurant gaan en iedereen deftig gekleed zou komen.De outfit
Myron en ik hebben afgesproken om precies het zelfde te dragen maar zij heeft het pak in het zwart inplakte van het rood. We hebben het niet aan de jongens verteld dus ik ben benieuwd wat hun reactie is. Na tien minuten lopen zijn we bij het restaurant en daar zijn Myron en Enzo al. Myron ziet mij aan komen lopen elkaar enzo niet omdat hij met zijn rug naar ons toe staat. Myron komt naast me staan en enzo draait zich om.
"Wat!? Jullie hebben hetzelfde" zegt hij lachend. Noël kijkt ook verbaasd.
"Bro" zegt hij tegen Noël.
"Ik denk dat wij het vanavond beide gezellig gaan hebben." We moeten allemaal lachen en ik geef Enzo een knuffel. We lopen het restaurant en bestellen ons eten het komt redelijk snel en als we klaar zijn nemen we nog een toetje.
"Dat was lekker" zegt Noël als we buiten zijn.
"Echt he" zeggen we allemaal. De jongens lopen voor mij en Myron uit.
"Heb jij ook zo'n last van je voeten" zegt Myron na een tijdje.
"Ja" zeg ik met een glimlach. We roepen de jongens en gaan op een randje van een fontein zitten. We trekken onze hakken uit en het voelt meteen veel beter.
"Gaan jullie op je sokken veder?" Zegt enzo.
"Ja" zeggen we beide.
"Nee, slecht idee" zegt Noël en de jongens gaan naast ons zitten en doen hun schoenen uit.
"Waarom?" Vraag ik.
"Heb je gezien hoe klein jullie voeten zijn, een stukje glas en je bent er geweest" zegt Noël.
"Nou, dat is ook weer overdreven" zeg ik met een glimlach. Ondertussen hebben enzo en Myron een soort gelijk gesprek.
"Hier" zegt Noël terwijl hij zijn schoenen geeft.
"En jij dan?" Zeg ik.
"Schat, trek aan" zegt hij met een klein lachje. Ik weiger maar dan pakt hij mijn voet en doet het zelf.
"Zo eigenwijs" zegt hij lachend.
"Altijd" zeg ik terwijl ik opsta. Hij pakt mijn hakken op en neemt mijn hand. Enzo heeft Myron haar hakken beet en hebben hetzelfde gedaan. Ik geef Noël een kus en we lopen veder. Noël zijn voeten zijn 5 maten groter dan die van mij dus het loopt wat apart. Als we in het hotel zijn aangekomen gaan we samen onder de douche, waar meer is gebeurt dan alleen gedoucht. Ik stap in bed en hij komt naast me liggen. Na een minuut ben ik al in slaap gevallen.
JE LEEST
Leuker dan verwacht ft. Noël Dekkers
RomanceVerhaal over Noël Dekkers en Emma Koops (Zelf bedacht verhaal) "Ik had nooit verwacht dat we hier samen zouden komen" IK SCHRIJF MIJN VERHAAL HOE IK HET ZELF PRETTIG VIND OM ANDERE VERHALEN TE LEZEN: afbeeldingen, en het gaat een beetje snel dit do...