Hoofdstuk 32

394 7 0
                                    

Ik voel een warme hand op mijn schouder en wordt langzaam wakker.
"Goedemorgen, kom je ontbijten?" Vraagt Myron aan me. Ik knik en ze loopt naar de kamer. Noël is al uit bed en ik mis de warmte. Ik besluit om ook maar op te staan en ik loop naar de badkamer. Ik zie dat ik mijn make-up er gister niet heb afgehaald dus dat doe ik nu nog even snel. Als ik naar de woonkamer loop is enzo aan het vloggen met Noël. Ik loop naar Noël toe en geef hem een knuffel, hij slaat zijn armen om me heen en enzo filmt ons. Eerst duwt hij de camera in mijn gezicht en daarna in die van Noël.
"Lekker hè maatjes" zegt enzo als hij de camera tussen ons in duwt.
"Heerlijk" zeg ik sarcastisch omdat ik nu een camera in mijn gezicht heb. Hij lacht en gaat veder. We gaan met zijn allen ontbijten.
"Wat zijn de plannen voor de aankomende tijd?" Vraag ik aan Myron aangezien we nog op vakantie gingen naar Kreta maar ze nog niet wisten wanneer.
"We gaan na jullie verjaardagen naar Kreta en veder hebben we nog alle tijd om leuke dingen te doen in Nederland" verteld ze enthousiast. Het is vrijdag, de stream dag van Noël.
"Ik ga vandaag naar huis om te streamen" verteld Noël. "Ga je mee Em, iedereen vraagt altijd om jou" gaat hij veder.
"Euhm, ik moet eerst nog werken met Nadine maar we kunnen uit mijn werk wel naar jou komen." Vertel ik. We werken bij een restaurant een halfuurtje van Noël's huis af. Nadine zocht nog een baantje en omdat we beste vriendinnen zijn geworden heb ik met mijn baas gepraat en werken we nu samen.
"Gezellig, hoe laat zijn jullie klaar?" Vraagt hij.
"Euhm, acht uur maar ik ben de enigste serveerster met Nadine vandaag dus misschien moet we wat langer" vertel ik aan hem.
"Wat ga je in je stream doen vandaag?" Vraagt enzo aan Noël.
"Ja, allemaal smerige dingen eten met Finn en Nadine komt ook nog aan het einde" verteld hij met een lach.
"Nou klinkt interessant"
De rest van de dag zijn we met zijn vieren gaan basketballen bij het nieuwe huis.
"Ik moet gaan" zeg ik tegen ze als ik zie dat het drie uur is en ik om vier uur op werk moet zijn.
"Is goed tot morgen" roepen enzo en Myron en ik geef ze een knuffel.
Ik loop naar Noël want die is binnen om drinken te halen.
"Heyy" zeg ik als ik de keuken in loop.
"Heyy schatje" zegt hij en hij geeft me een kus op mijn voorhoofd.
"Ik moet gaan" zeg ik.
"Jammer" zegt hij en hij geeft me een knuffel.
"Ik app je nog wel vanavond" zeg ik en ik geef hem een kus.
"Rijd voorzichtig!" Schreeuwt hij al ik de deur uit loop.
"Altijd, hou van je!" Schreeuw in terug
Nog net voordat ik de deur dicht trek hoor ik Noël nog roepen "ik ook van jou!"
Ik stap de auto in en rijd naar het huis van enzo en Myron om mijn werk kleding te pakken. Ik kleed me snel om en spring in de auto.
Al ik bij het restaurant aan kom loop ik via achter het restaurant in. Het is al best druk en ik zie Nadine ook al.
"Heyy" zeg ik en ze geeft me meteen ene knuffel.
"Zo blij dat jij er bent" zegt ze met een glimlach. Nadine is echt de liefste zus en de beste vriendin die je je kan wensen. Het is tien voor vier dus we praten nog even en ik maak snel een foto om naar Noël toe te sturen.
Ik klik mijn telefoon uit en stop hem snel in mijn achterzak. We beginnen met werken en het lijkt uren te duren.
Eindelijk is het acht uur. Ik check mijn telefoon en zie dat ik nog een paar appjes van Noël heb. Ja, ik weet we zijn cringe.... Maar wel op de goede manier.

My boy❤️‍🔥
Noël:
Ik heb zo veel zin in de stream, zeker omdat Nadine finn en jij er zijn.

Hoop dat jullie snel weg kunnen en niet nog langer door hoeven te werken.

Ik:
Ik ook

Tot nu toe heeft hij nog niks gezegd over langer door gaan maar goed dat was vorige keer ook zo.

"Lekker aan het appen?" Hoor ik Nadine ineens lacherig zeggen.
"Ja hoor!" Zeg ik lachend.
"Jullie passen echt perfect bij elkaar, mijn broertje en mijn vriendin. Perfect"  zegt ze enthousiast
Ik weet niet wat ik moet zeggen, en voordat ik überhaupt iets kan zeggen worden Nadine en ik allebei gebeld.
Nadine door Noël en ik door Finn, ik had Finn zijn nummer en een hoop andere van Noël zijn vrienden gisteren gekregen.
"Yooo" zeggen ze allebei tegelijk.
"Zijn jullie al klaar?" Vraagt finn aan mij.
"Ja, maar we moeten nog vragen of we weg mogen" antwoord Nadine omdat we onze telefoons allebei op luidspreker hebben staan.
"Beter van wel" zegt Noël die duidelijk wil dat we komen.
"Is de stream zo saai dan?" Vraagt Nadine lachend.
"Nee, maar is leuker als jullie er ook bij zijn" zegt Noël.
"Wij gaan wel vragen, ik laat het zo wel weten" zeg ik.
"Doei dames!" zegt Finn.
"Doei lieverds" zegt Noël en we hangen beide op.

Leuker dan verwacht ft. Noël Dekkers Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu