"Welke film willen we kijken?" Vraagt enzo vanaf de bank. Myron en ik zijn in de keuken om hapjes te maken en Noël is in onze slaapkamer.
"Euhm, ik weet niet. Misschien horror ofzo" zegt Myron na een tijdje.
"Jaa, horror is echt top" ik houd van horror films dus ik krijg er al helemaal zin in. Myron en ik zetten de hapjes op tafel en klimmen op de bank. Na een tijdje komt ook Noël en die springt naast mij op de bank.
"Horror?" Vraag ik aan hem.
"Ja, ik weet alleen niet of jullie je gezonde oren nog houden met mijn gegil" iedereen moet lachen en we kiezen een film uit. Ik kruip tegen Noël aan en hij slaat zijn armen om me heen.
Als de film is afgelopen is het een uur in de nacht. Myron en enzo gaan naar bed en Noël en ik blijven nog even in de woonkamer.
"Nog een film?" Vraag ik aan hem.
"Tuurlijk" zegt hij lachend. We hebben allebei wel eens nachten zonder slaap gehad voor school en aangezien we vier al moeten opstaan om naar het vliegveld te gaan maakt het toch niet meer uit. Uiteindelijk kijken we onze serie af en is het drie uur. Noël is al in slaap gevallen dus ik besluit om ook maar op de bank te slapen. Ik leg onze telefoons aan de lader en mijn airpods. Na een tijdje nadenken val ook ik in slaap.
Ik voel een kriebel op mijn zij dus ik krab zachtjes met mijn nagels over de plek. Als ik denk dat het weg is voel ik het in mijn gezicht net als ik wil krabben hoor ik luid gelach. Ik schrik wakker en kijk op. Ik zie Enzo en Myron helemaal stuk gaan. Noël slaat zijn arm om me heen omdat die nu inmiddels ook wel wakker is.
"Dit is niet jullie bed hè maatjes" zegt Enzo als hij klaar is met lachen.
"Het lag toch best wel lekker" mompel ik.
"Maar, we moeten opstaan." Zegt Myron en ze trekt onze deken van ons af. Aangezien ik alleen een string en een hoodie van Noël aan heb bedekt hij mij met zijn lichaam. Ik sla mijn armen om hem heen en knuffel hem extra. Ik laat los en we lopen samen naar onze slaapkamer waar onze kleding ligt. We hebben allemaal hetzelfde aan namelijk het joggingpak van knolpower in het rood. Noël loopt avast naar de woonkamer en ik pak nog wat laatste spulletjes. Als ik naar de woonkamer loop is enzo al aan het vloggen, Myron is nog wat spullen aa het pakken en Noël staat koffie te maken. Ik spring op het aanrecht naast Noël en hij gaat tussen mijn benen staan en geeft me een zoen.
"Kijk nou jongens couple goals" hoor ik Enzo zeggen ik moet lachen en Noël ook.
"Lachend zoenen werkt niet hè gast" zegt Noël die diep van binnen wel een beetje baalt. Als we allemaal in de keuken staan geeft Noël iedereen een bakje koffie.
"Lekker" zeg ik tegen hem en hij komt naast mij staan.
"Wat heeft iedereen toch met zitten op het aanrecht hier?" Vraagt enzo terwijl hij nog aan het vloggen is. "Myron doet dat ook altijd" gaat hij veder. Ik en Myron kijken elkaar aan en moeten lachen omdat we het allebei om de zelfde redenen doen.
"Wat?" Vraagt Enzo hij kijkt Noël aan en hun zijn allebei verward.
"We doen het allebei om de zelfde reden" zegt Myron lachend
"Oké, zeg het tegelijk" zegt Enzo. Hij telt af "oogcontact" zeggen we allebei tegelijk. En we moeten nog harder lachen.
"Oké wat?, hier hebben we uitleg bij nodig." Zegt Noël. Als ik bij ben gekomen van het lachen ga ik het uitleggen.
"Oké, als wij naast of voor jullie staan moeten we naar boven kijken en als wij op iets zitten dan hebben we dezelfde oog hoogte en dan kunnen we beter in jullie ogen kijken" leg ik uit.
"Echt? Ik wist dat helemaal niet" zegt Enzo die duidelijk verward is. Hij is nog steeds aan het vloggen en filmt mij en Noël hoe hij staat en ik zit.
"Want, jullie hebben echt best veel lengte verschil" zegt enzo.
"Ja, maar dat vind ik juist leuk." Zegt Noël.
"Ga eens naast elkaar staan" zegt enzo. En ik spring van het aanrecht af, ik ga naast Noël staan en hij gaat rechtop staan.
"Hoe lang zijn jullie?" Vraagt Enzo.
"1.85" zegt Noël
"1.68" zeg ik lachend.
"Wojow, dat is 17cm verschil" zegt hij na een tijdje.
"Ja, maar zo erg is het nou ook weer niet, ik kom gewoon tot boven je schouder" verdedig ik mezelf
"Net boven mijn schouder" zegt Noël ik geef hem een speelse duw en hij moet lachen.
"Zijn we klaar om te gaan?" Vraagt Myron als iedereen zijn spullen heeft gepakt.
"Wij wel" zeg ik terwijl ik naar de voordeur loop. We stoppen alle koffers in de lambo van Enzo en vertrekken naar het vliegveld
JE LEEST
Leuker dan verwacht ft. Noël Dekkers
RomanceVerhaal over Noël Dekkers en Emma Koops (Zelf bedacht verhaal) "Ik had nooit verwacht dat we hier samen zouden komen" IK SCHRIJF MIJN VERHAAL HOE IK HET ZELF PRETTIG VIND OM ANDERE VERHALEN TE LEZEN: afbeeldingen, en het gaat een beetje snel dit do...