"הן היו מדהימות." הייתה זאת הרמיוני שהעלתה שוב ושוב את אימון הקווידיץ' לנושא השיחה. "הצורה שהן התגלגלו באוויר עם המטאטאים שלהן וחמקו מהמרביצנים, בחיים לא ראיתי דבר כזה."
"כן, הבנו." ענה לה רון בגלגול עיניים, שמץ של קנאה ניתנת לזיהוי בקולו. הוא ישב על מיטתו, פותח קופסאות שוקולד שהארי קנה מוקדם יותר באותו שבוע בהוגסמיד ותוחב אותם לפיו אחד אחריי השני.
צחקקתי, מעבירה את מבטי מהבחור הג'ינג'י המרוגז לבחורה החכמה, שחומת השיער המלאה בהתלהבות מקסימה והארי המטפל במטאטא שלו. הילד שנשאר בחיים הנהן לעברה וחיזק את דבריה. "הן יוצאות מן הכלל. אני באמת חושב שהן יעזרו לנו לבצע מהפך קיצוני על שאר הבתים בכל משחקי הקווידיץ' הבאים."
"אז בואו נאמר לכל התלמידים בבית שהן מטורפות, ככה זה יסתום את הפה לכל אלה שהעזו לדבר רע עליהן." הוסיפה הרמיוני בהקשר למשפטו של הארי. "זה כל כך הציק לי שגריפינדורים מסוגלים להיות חצופים ככה אחד כלפיי השני."
"לא." התיישבתי על מיטתי, בוהה בחבריי לחדר מסדרים את חפציהם ומרוכזים בעיסוקם. "אנחנו ניתן לבנות להראות לכל הוגוורטס את מה שהן יכולות לעשות. הן לא צריכות אותנו כדי להגן עליהן, הן יוכיחו שהן בלתי מנוצחות בכוחות עצמן." נזכרתי באין ספור הפעמים שדראקו היגן עליי בבית סלית'רין. נכון, היה נחמד שמישהו בא לעזרי, במיוחד האלפא של הבית, אבל בכל פעם מחדש התבאסתי שהוא לא נתן לי הזדמנות להראות להם למה אני מסוגלת. רציתי שלקייטי ולדמלזה תהיה את ההזדמנות להוכיח את עצמן.
רון הנהן, הרמיוני מחקה את תנועותיו גם היא ומהנהנת לעברי בנחישות. הארי חייך ואישר את תוכניותיי. הג'ינג'י היה הראשון לאחל לחבריו לחדר לילה טוב וחלומות מתוקים. כל אחד בתורו חזר על צמד המילים ועברו לשקוע בשינה מיד לאחר מכן.
נאנחתי, מחכה לשמוע את רון נוחר כסימן לזה שהוא נרדם ולראות את הרמיוני מתכסה בשמיכה עד שראו רק את קצוות שיערה מעל ראשה. להארי לא היתה פעולה ניכרת שסימנה לי שהוא נרדם בוודאות, זאת הסיבה שכמה פעמים מצאתי אותו ער ברגעים שהייתי מעדיפה שיהיה ישן. למשל כשהלכתי לחפש את המראה של ינפתא בשנה שעברה והוא עקב אחריי. חייכתי לעצמי עם כל זיכרון שהחליט להופיע בראשי. שנה פסיכית עברה עלינו, והשנה הזאת לא נראית שקטה במיוחד.
יצאתי ממיטתי בצורה הכי שקטה שיכולתי, תפסתי את שרביטי וסימנתי לבזיליק לעלות עליי לפני שיצאתי מן החדר. דקות אחדות מאוחר יותר כבר הייתי מחוץ לטירה, מטיילת לי לאור הירח והכוכבים. "אתה חושב שדראקו כועס עליי?" השאלה חמקה מפי לאחר מחשבות ארוכות על הנושא.
'מה עשית שהוא יכעס עלייך?' השאלה באה מחיית המחמד שלי.
"בהיתי בליאם כל השיעור?" עניתי לו בעברית. בזיליק הבין אותי לא משנה באיזו שפה דיברתי, לא הייתה לו ברירה אלא לענות לי בלחשננית כי זו השפה שדיבר אך זה לא הכריח גם אותי להשתמש בשפה ההיא.
YOU ARE READING
Kara 2 קארה (הארי פוטר)
أدب الهواة°גמור° היי אנשים. אז יש לנו פאנפיק של הארי פוטר וזה החלק השני שלו. אם תנסו לקרוא את קארה לפני כן אני מבטיחה שלא תתאכזבו. נתראה בחזרה כאן כשתסיימו. קרדיט ל lala panpic על הכריכה המדהימה והזכויות שמורות לסופרת המדהימה שלנו: ג'ואן רולינג. תהנו :)