פרק 31

33 2 0
                                    

פרופסור אורורה בחרה באותו הרגע בשביל לצאת מהכיתה, קוטעת את השיחה שלי עם הארי. מצד אחד, הייתי שמחה שהשיחה הזאת נגמרה, ידעתי בתוך תוכי שהארי צדק, ולא ידעתי מה להגיב על דבריו. מצד שני, לא רציתי שהשיחה תסתיים איך שהיא הסתיימה.

לא פתרתי את הבעיה שלנו, הארי עדיין כעס, גם אם הוא העמיד פנים שלא. אולי הוא ניסה להתגבר על כעסו ולטאטא מתחת לשטיח את רגשותיו, אך אני הבחנתי בשינוי בקולו ובהתנהגותו. פרופסור אורורה האיצה את צעדיה, גורמת לי לחזור להווה ולהתפקס. היא סובבה את ראשה ימין ושמאל כשהלכה, כאילו מוודא שלא עוקבים אחריה. חשוד. לאחר כמה דקות של הליכה רצופה ומהירה, היא נעמדה מול חדרו של דמבלדור, הפסל בצורת הגריפין מסתובב ומאפשר לה להיכנס. נאנחתי, מעבירה את ידי על שיערי. "היא לא עושה שום דבר חשוד."

הארי הנהן וכיוון את ידו לעבר מקום המפגש שקבענו, מורה לי להתקדם לשם. הנהנתי, מאוכזבת מהעובדה שנכשלנו במשימה. כשהגענו בחזרה למדשאות שישבנו בהם באותו בוקר, שאר הקבוצה כבר עמדו שם, מחכים. רק דראקו היה חסר. בלייז היה הראשון שדיבר. "אם אני מתבסס על המבט שעל הפנים שלכם, לא הצלחתם לגלות כלום." נענעתי את ראשי, מאשרת את השארתו. הוא נאנח והעביר את משקלו מרגל אחת לשנייה. "גם אנחנו לא." הוא דיבר בשם כולם. טוב, אז המשימה נכשלה.

"ודיי מאוחר כבר." התחילה הרמיוני לומר, מביטה ברון. "אני צריכה ללכת לישון."

הנהנתי, מתקרבת אליהם. "אני באה איתך, נראה לי ששינה טובה תעזור לכולנו." עם הסכמה הדדית, התפצלנו, לא מנסים להעלות תוכנית פעולה חדשה.

נציג אחד מכל בית התנדב להיות נוכח בבחירת המשחק הראשון. רייבנקלו שלחו את צ'ו שנבחרה להרים את הפתק. והיא הרימה פתק שבתוכו הייתה רשומה המילה קווידיץ'. כל זה קרה בזמן שריגלנו אחרי הפרופסורים. המידע הגיעה אלינו בבוקר שלמחרת. השיעורים באותו היום נגמרו במהירות לא הגיונית. דווקא כשצריך שהזמן יעבור לאט הוא בורח מאיתנו לפני שאנחנו מספיקים לתפוס אותו.


"את מתחרטת על זה?" הקול העדין שגרם לי לצאת מן המחשבות שלי, לסובב את מבטי אליו ולחייך, הגיע מבלייז. "שבחרת להישאר בגריפינדור?"

גבותיי זינקו מעלה בהפתעה, לא מבינה למה הוא חתר. "למה אתה שואל את זה?" תחבתי פיסת שיער אל מאחוריי אוזני, מביטה בו במבט חתום. הרעש מסביבנו גרם לשיחה הרצינית להראות כמו בדיחה. על מה אנחנו מדברים עכשיו במקום להתרכז במה שבאמת חשוב, הטורניר התחיל. כל הבתים היו שם, כל התלמידים החליטו להגיע לטורניר הקווידיץ שארגננו. כמובן שתיאמנו את זה כך שכל השיעורים, לכל הכיתות השונות, יסתיימו עד אז. ולא היה אף אחד שיכל לעצור אותנו, כי למה להם? משחק קווידיץ' זה כיף ולתלמידים מותר להינות. בלעתי את רוקי, כמעט שוכחת מהשיחה שהייתי באמצע לנהל עם בלייז.

Kara 2 קארה (הארי פוטר)Where stories live. Discover now