będę twoim nauczycielem

2.2K 86 75
                                    

Pov. Meloy

 Myślałam, że jak Jeon mówił, że zaczynam nowe życie to na pewno bez szkoły, ale się zaskoczyłam.

- Koo Jungmo.- przedstawił się facet.- będę twoim nauczycielem.

Jeon poinformował mnie, że będę miała jakieś zajęcie, jednak nie pomyślałabym, że załatwi mi nauczyciela i  nauczanie indywidualne.

Tyle mogę mu wybaczyć, że niezłe ciacho mi załatwił.

- Jungmo, mogę tak do ciebie mówić?- wpatrzyłam się na niego.

- Jestem od ciebie starszy- zaczął

- Mam ci mówić oppa Jungmo?- zdziwiłam się, spotkałam się z osobami, które tego określenia nie lubiły.

Nie jest aż tak ode mnie starszy i tak dziwnie mi do niego mówić na pan, więc zapewne będę mu mówiła po imieniu.

- Niech będzie Jungmo.- skrzywił się i wyciągnął książki.

Szczerze to przy nim ciężko mi będzie się skupić, taki z niego kawaler, że pewnie nie jedna się do niego przystawia.

- znasz Jungkooka?- zapytałam z ciekawości.

Nigdy nie wiadomo, jeśli go zna, to pewnie sam jest z tego towarzystwa, a jeśli nie to jest garstka możliwości, że jest normalny.

- Nie znam go najlepiej, ale powiedział mi, że jesteście parą.- zaczesał swoje włosy za ucho.

No to cudownie, mój plan na poderwanie nauczyciela padł w gruzach. Ja i Jungkook jesteśmy parą? Kiedy on się mnie o to zapytał, może od razu jestem jego żoną.

- Co za baran.- wzięłam się za uzupełnianie ćwiczeń.

Gdyby to był znajomy Kooka, to zapewne uczyłby mnie jak zabijać ludzi, albo jak korzystać z broni. Nie obraziłabym się jakby mnie tego nauczył, warto wiedzieć dużo, czasem się to przydaje w życiu.

- Kogo nazywasz baranem?- usłyszałam skrzyp otwierania się drzwi.

No kto to mógłby być, jak nie Jeon. Przecież on tak znikąd się pojawia jak jakiś duch.

- Ciebie.- nie odwracałam wzroku od książki.- Nie wiedziałam, że jesteś w związku. 

Poczułam jak jeździ dłonią po moim karku, jego jak zwykle zimne dłonie lekko muskały moje ciało, przyprawiając mnie o dreszcze.

- Ja się nakręcam a ty jesteś w związku.- udałam, że jestem zrozpaczona.- jak możesz mi to robić.

Popatrzyłam dyskretnie na nauczyciela i puściłam mu oczko, za to ten patrzył w ziemię jakby się czegoś bał.

I tak jest uroczy.

- To nie tak Meloy.- powiedział.

Typowy tekst, zaraz powinien powiedzieć, że on to zaraz wyjaśni. 

- Nie tłumacz się.- dopowiedziałam.

On złapał za fotel i przysunął sobie do stołu, żeby być bliżej mnie.

- Z kim jestem niby w związku?- zapytał.- Koo mógłbyś już iść, dzięki za dzisiaj.

Przecież moje lekcje dopiero co się zaczęły, dlaczego go wyprasza. Nie żebym jakoś bardzo chciała się uczyć, ale trzeba szanować pracę innych ludzi, a tym bardziej takich przystojnych jak  Jungmo.

- Z kim jestem w związku?- zapytał ponownie, kładąc na moim kolanie swoją rękę.

Gdzie z tymi łapami, od razu musi wymacać. Lepiej żeby trzymał je przy sobie, bo mu kiedyś wyrwę i będzie płakał, już mu wtedy nie pomoże nawet proteza.

- Podobno ze mną.- wyprostowałam się patrząc mu w oczy.- czy ja o czymś nie wiem?

On tylko się uśmiechnął zadowolony tym co usłyszał i wyprostował się na fotelu. No i z czego tak się cieszysz typie, ja tu cię oskarżam o kłamstwo a ten się cieszy.

- Seksu z nieletnimi nie będzie.- spoważniałam, a on patrzył na mnie jak na kosmitę.

- Ja jestem pełnoletni, a ty masz więcej niż szesnaście, więc wszystko jest legalne.- przyciągnął moje krzesło do swojego, tak że stykaliśmy się kolanami.- Ja wszystko przemyślałem, wiem wszystko co jest mi potrzebne.

- Nie wiesz, że jestem lesbijką?- wypaliłam z dupy.

To żem palnęła, jak jakiś oszołom. Nie mam nic do osób innej tolerancji, ale sama wole jedynie przeciwną płeć.

- Chwila co?- dostał laga mózgu, dziwne, że w ogóle go ma.

- W dupie byłeś, gówno widziałeś.- podsumowałam wstając z krzesła.

- Nienawidzę cię.- cmoknął mnie w usta.- idź jeść bo jeszcze mi znikniesz.

Jak nie ma co robić to trzeba jeść, to jest dobry pomysł.

🦝🖤 A wy co robicie jak się nudzicie? 

Może to bardziej prywatne, ale może podpisać waszą orientacje// Ja hetero

Może to bardziej prywatne, ale może podpisać waszą orientacje// Ja hetero

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Słynny nauczyciel z rozdziału.

I broke my rules for you ~~ Jeon Jungkook~~Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz