mała gangsterka

2K 84 54
                                    

Pov. Meloy

Wracałam od znajomego lekarza Jeona, siedziałam z ręką w gipsie, deszcz ciągle nawalał w szybę.

- Chce swój telefon.- ogłosiłam przerywając przy tym ciszę.

Jungkook popatrzył na moment na mnie a następnie wrócił z powrotem wzrokiem na drogę.

- Żeby mi usiec, albo nasłać na mnie jakieś gliny. Odpada.- odpowiedział.

Odpada to twój mózg jak zaczynasz myśleć. Gdybym chciała mu uciec to już dawno bym to zrobiła, a miałam okazje nie raz, żeby to uczynić.

- Ty istoto nieczysta możesz przestać gadać pierdoły.- odezwałam się.

Na co mężczyzna się uśmiechnął pod nosem i przeniósł swoją dłoń na moje udo.

- Ta istota nieczysta zaraz cię wywali z samochodu i będziesz biegła za nim.- dopowiedział.

Biega to on za mną więc żeby się nie zdziwił jeśli poszłabym w drugim kierunku.

Wyprostowałam nogi i położyłam je na nogach Jungkooka, wtedy to on już był w totalnym szoku, ale kalece można.

- Za dużo sobie laleczko pozwalasz.- klepnął mnie w udo.

Laleczka zaraz mu z kolana w zęby przywali to się zdziwi.

- Kurwa.- Jeon syknął i przyspieszył.

Patrzyłam i zastanawiałam się o cholerę mu chodzi, ale zaczaiłam jak usłyszałam syreny policyjne.

- Pały cię gonią.- zerknęłam w lusterka.- Powinieneś się zatrzymać.

Mężczyzna jednak tego nie zrobił jedynie przyspieszył.

- Tam pod fotelem są kominiarki.- wskazał.- wyciąg je i mi daj.

Zrobiłam to co powiedział i sobie też wzięłam, jednak z jedną ręką ciężko mi było to ubrać.

- Moja mała gangsterka.- pomógł mi Jungkook naciągnąć materiał na twarz i cmoknął mnie w usta.

- Nie przestrzegasz prawa.- mocniej wsunęłam pasy, przezorny zawsze ubezpieczony.

- Gdybym to robił, to na pewno byśmy się nie poznali.

Jest zbyt pewny siebie, już jeden go przechytrzył więc żeby i teraz Jungkook nie zawiódł.

- Pokaże ci ile potrafi to autko.- wcisnął mocniej gaz, tak że mnie w siedzenie wbiło.

Nie byłam psychicznie przygotowana na takie przyspieszenie, a tym bardziej na takie gwałtowne zakręty. 

Dobra jak byłam młodsza to faktycznie grało się w gta i tam też się uciekało szybko przed policją, ale w prawdziwym życiu nie zdarzyła mi się taka sytuacja do teraz.

- To mój pierwszy raz uciekania przed policją.- podsumowałam.- można uznać, że zostałam rozdziewiczona w tym aspekcie.

Kook zaczął się krztusić, a ja nie wiedząc co mam robić tylko patrzyłam na niego.

- Zaraz płuca wyplujesz.

- Jesteś zboczona.- upomniał mnie.

Bywa. Każde zboczenie jest oryginalnością, więc nie mam się co przejmować. 

-Mówi to facet, który już w pierwszy dzień naszego spotkania mnie obmacywał.- wypominałam mu.

Już miał coś dopowiedzieć, ale ostatecznie się powstrzymał od tego.

- Ja wszystko pamiętam.- dodałam.

- Wiesz co cię dzisiaj czeka?- zmienił nagle temat.

Pewnie wiedział, że jest na straconej pozycji i zmienił temat. Typowe.

- Ciebie czeka ale pobicie z mojej strony, że tyle się na stresowałam i dodatkowo złamałam rękę, jeszcze prawą.

- Właśnie przez tą rękę kąpiesz się ze mną.- wiedziałam, że zrobił tą swoją pedofilską minkę, ale pod kominiarką nie było tego widać.

Postanowienie noworoczne, nie myć się przez trzy miesiące bo właśnie tyle będę miała rękę w gipsie.

- Mogę się kąpać z Bam.

- To mój pies, nie zgadzam się na to. Jest jeszcze za młody.- zaprzeczył od razu Kook.

Ten pies nawet nie byłby świadom tego co się dookoła dzieje, a gościu się strzela jak jakiś powalony.

- A ja jestem za młoda, żeby się kąpać z tobą.- powiedziała.

- A to niby dlaczego?- zapytał z żalem.

- Dlatego, że ja wiem, że ty psychicznie nie wytrzymasz zboku.- stwierdziłam fakt.

Jeon wjechał na posesję kończąc przy tym ucieczkę przed policją.

Wyszłam pierwsza z samochodu i kierowałam się do domu, żeby odpocząć, bo już mi się nic nie chce.

- Ten zbok nawet jak cię widzi w ubraniach ledwo co wytrzymuje, więc to wielkiej różnicy nie robi.- szepnął mi do ucha i poszedł przodem.

Z tą informacją zostawił mnie.

🖤🦝 Dzień dobry skarby wy moje. 

Tak szczerze to chcecie wracać do szkoły czy wolicie zdalne?

I broke my rules for you ~~ Jeon Jungkook~~Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz