فصل ٢٩
رواية جريمة عشق 5
(مملكة ميراث العشق)
النفسية محتاجه لقاء و قعدة مع سيدنا النبي ﷺ في الجنة قدام نهر من أنهارها في شرفة قصر من قصورها.. رزقني الله وإياكم هذا اللقاء العظيم.. ♥️
================================
بسم الله نبدأ.
اسم الكاتبة الحقيقي/ شريهان ابراهيم
وإسم الشهره... مريم نصار.فيلا مصطفى عزيز..
أشرف وهنا ويوسف ومريم داخلين الفيلا راجعين من عند آرين....
كريم وليليان وعُمر قاعدين في الليفنج..
أشرف : مساء الخير ياولاد..
كريم وليليان ردو عليه..مساء الخير يا بابا.. وسلموا على الكل..
هنا : بإستفهام.. مصطفى وچود فين يالي لي ياحبيبتي؟
ليليان : فوق ياناناه لسه راجعين من عند جدو طارق..
بعد ما خرجوا من عند آرين..وطلعوا يغيروا ونازلين عشان الغدا..يوسف : بضحكه لعُمر..تعالى تعالى يعُمر باشا.عامل إيه؟ وشاله وبيلاعبه.
ليليان : آرين عامله ايه دلوقتى ياماما؟
مريم : ابتسمت الحمد لله..وبتسلم عليكي كتير.. وهتخرج بكره إن شاء الله.
ليليان : طيب مين عندها..بابي ومامي؟
مريم : لأ ياحبيبتى ريتال بس إللي هناك..وكمان عمك مراد وفهد و تالين.. أما زين قالوا إنه لسه في الشغل..
ليليان : ربنا معاه..
يوسف : أنت ليه مروحتش انهردا ياكريم أنت وليليان ل آرين..
كريم : والله يابابا حضرتك عارف إن عندي شغل كتير جدا في الشركه..وليليان كانت معايه وساعدتني شويه. ولسه راجعين مفيش ربع ساعة.. هنروحلها بكره إن شاء الله.. أهو بالمرة نشوف نتيجة العمليه..
ليليان : بفضول..اه ياكريم انا الفضول هيجنني بس آرين بقى منشفه دماغها.. يلا كلها بكره..
هنا : إن شاء الله خير.. اتغديتوا ولا لسه؟
كريم : أبتسم.. وده إسمه كلام برضه مستحيل نتغدا من غيركم..
ليليان : قامت.. وقالت.. ثواني هقول لداده تجهز الغدا..
يوسف : بيلاعب عُمر وقال..عامل ايه ياحبيبي.. صدق ياض يا عمر أنا اتعودت أول ما أدخل البيت اشيلك.. دلوقتي بس حسيت بجدو مصطفى لما كان ينادي عليا اول واحد.. الله يرحمهم ويغفر ليهم..
كلهم آمين..
أشرف : أبتسم بحنين..وقال.. الله يرحمه. كان بيحبك جدآ..وديما يشجعك على كل خطوه عايز تعملها.. هو و ست الكل أمي حبيبتي الله يرحمها ويغفر لها..
أنت تقرأ
جريمة عشق 5 (مملكة ميراث العشق)بقلم/مريم نصار
Misterio / Suspensoورغمـ صلابتي لِنت لكـ»ديزل المخابرات آريني بسمتها تخجل الضي. ضعيفُ لأجلها.وقويُ لكل من يمسها بسوء.! وملأت روحي منك حتى لم يعد مني ل روحي موضع ومكان..!! سيأتي الحلم فِ مشكاة فجر..وعند الصبح تبتسم الأماني..!!