0.4

58.3K 1.1K 142
                                    

Bazen neden varım?Neden bu hayatı yaşıyorum?Gibi kendime sorular sorarak depresyona giriyordum.Eğre şuan ki durumuma bakacak olursak gene böyle bir anın içindeydim.

Evren'le konuşalı bir saat olmuştu ve şuan Ayla'yla Evren'in dedikodusunu yapıyorduk.

"Ne yani sen bilmiyor muydun yazarken onun Evren olduğunu?"dedi.Bilsek o fotoğrafı atarmıydık gerizekalı!

"Aynen biliyordum.Hatta iki saat numara yaptım.Salak mısın kızım sen?Adamın yüzünü görünce elim ayağım birbirine giriyor sen bilmiyormuydun diyorsun."dedim.Bu senin ikizin olamaz.

Bence de.

"Şimdi komutanım benim eniştem mi oldu?"dedi.

"Yuh!Ne eniştesi kızım!?Orta da fol yok yumurta yok."dedim.Ama bu eniştesi olmayacağı anlamına gelmez.

Belki.

"Nude attışsınız birbirnize kızım ne demek fol yok yumurta yok!?Resmen bir sevişmediğiniz kalmış!"dedi.Keşke sevişsek.

"Abart istersen alt tarafı bir iki tane fotoğraf."dedim göz devirerek.

"Bir yıl sonra kucağıma al yeğenin diye çocuk vermede."dedi abartarak.

"Yok ya biz torunlarımızı seveceğiz seneye ne çocuğu(!)."dedim.

"Of senle uğraşmayacağım Ayda.Ne yaparsan yap.Sonunda üzülen sen oluyorsun."dedi gözlerime bakarak.

"Kızım senin işin yok mu gidip antrenman yap.Akıl ver diye getirdik aklımızı karıştırdın."dedim oflyarak.

"Hem çağır hem kov neyse.Gidiyorum ben zaten.Alpay'la buluşacağım."dedi ayağa kalkarak.

"Bir dahakine az ısırsın söylede."dedim boynundaki kızarıklağa bakarak.Sırıttığını niye söylemiyorsun?

Eli hemen boynuna gitti ve bana sert bakışlarını atmaya başladı.Gülerek omuz silktim.Göz devirerek odamdan çıktı.

Ne yapamacağımı kestiremiyordum evet Evren'i tanıyordum ve onu beğeniyordum ama ondan hoşlandığım falan yoktu sadece cinsel bir istekti.Bu konu aklımı çok kurcalıyordu.En iyisi düşünmemekti.Mümkünmüş gibi.

Masadan telefonumu aldım ve saate baktım.12.34'ü gösteriyordu.Üzerimde ki ceketi çıkardım ve masadaki çizim defterimi alıp çizimlerime baktım.

(Giydiği kıyafet)

Bilgisayarımdan da çizimlerimi kontrol etmeye başladım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bilgisayarımdan da çizimlerimi kontrol etmeye başladım.Bu gün yeni koleksiyonun ilk örnekleri gelecekti.Onlar gelene kadar biraz çalışabilirdim

●●●
Koleksiyon gelmişti ve ben en beğendiklerimi çoktan seçmiştim bile.Daha satışta değillerdi ama hepsi güzeldi.Sadece bazıları klasik olduğu için ayırdığım olmuştu.Ilk defa bir iç çamaşırı koleksiyonu hazırlamıyorduk ama çok fazla da yapmamıştık bu işte biraz yeniydik ve bu beni tedirgin ediyordu.

YAKAMOZ-TEXTING+18-(TAMAMLANDI)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin